Dzisiaj jest 11 paź 2024, 3:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2011, 19:08 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:51
Posty: 4
Pojazd:
Cześć !
Nie wiem czy dobrze trafiłem z działem mam nadzieję ,że tak :) Moje pytanie brzmi czy do stuntu jest potrzebny cylinder 70ccm ?
Czy większość stunterów jeździ na cylindrach 70 ccm czy 50 ???

pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 22 mar 2011, 17:59
Posty: 14
Lokalizacja: Bocheniec
Pojazd:
no a jak myslisz 70 ci podnosi moc i wogole a wstancie liczy sie moc i umiejętności :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Przede wszystkim umiejętności jak nie umiesz to i na full sporcie ci się nie uda 70cc nie potrzebne ale ułatwi sprawę na pewno. Na początku próbuj na 50 jak ci się nie uda nawet poderwać to nie próbuj ze stuntem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Przydatny, ale nie konieczny ;) Większy cylinder to większa moc, a większa moc to łatwiejsze podrywanie maszynki, a łatwiejsze podrywanie maszynki to lepszy stunt ;)
50tką też jesteś w stanie bez większych problemów pogumować. Zależy też jaki skuter. Piaggio zip z 95r juz na pełnej serii bez blokad nie miał większych problemów. Umiejętności również sie liczą, tak jak koledzy wyżej powiedzieli ;) Ale jeśli na początku nie będzie wychodziło to się nie zniechęcaj bo TRENING czyni mistrza!
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 20:11 przez bemiirider, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 20:57 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:51
Posty: 4
Pojazd:
A na tych filmikach jak myślicie jaki koleś ma cylinder ? Na pewno widzieliście już gościa :)
http://www.youtube.com/watch?v=6sKMpxODCfg
albo tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=U4OSlEIq ... re=related

Po prostu chodzi mi o to czy jak ktoś profesjonalnie zajmuje się stuntem to czy jeździ na cylku 50 i daje np inny gaznik, wario, sprzegło itd. i to wystarcza czy wrzuca też 70 ccm ???

pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 20:57 przez soker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 8:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To już jest indywidualny wybór użytkownika. Rozmawiałem z kolega kilka razy on stuntuje na orionie 101 i mówi że do stuntu najlepsze są seryjne silnika jest wtedy najlepsze wyczucie. Kolo z filmiku stuntuje na silniku od roxa 100 i na jakimś z 50 ale co on ma w środku to nie wiadomo. Często do stuntu używane są seryjne silniki piaggio 125/180 2t moc od samego dołu i dużo siły bez tuningu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 8:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2010, 22:38
Posty: 75
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
soker, Święta racja, bo na rowerze tez można. Odpowiednia minimalna moc podniesienia na koło też jest i dobry cylek 50 na pewno ją włoży, ale mimio wszystko łatwiej będzie na dobrze dotartej 70... :mrgreen:




_________________

Find us on Facebook:
https://www.facebook.com/AMCCrew




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 18:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
na 70cc to spokojnie można wyrwać bez umiejeności na koło tylko hebo ng i sprężynki twarde docisk już nie koniecznie ja ci doradzam coś pokroju sport i wydech nisko obrotowy




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 19:36 
*

Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:51
Posty: 4
Pojazd:
Dobra coś już wiem :)
Powiedzcie mi jeszcze co myślicie o tym skuterze bo jestem na kupnie slidera. Miałby mi służyć do stuntu. Kolo trochę niedokładnie opisał sprzęt ,ale ogólnie co o tym myślicie ?
http://motoallegro.pl/yamaha-slider-50- ... 51822.html

pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 20:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Człowieku masz 4kafle na maszynę do stuntu :shock: Ja kupiłem nrg mc2 zarejestrowane w pl poniżej tysiaka robię je właśnie po swojemu i na pewnie nie wyniesie mnie więcej niż 1500zł. Radze ci kupić jakąś rozjebunde za 1000/1500zł a resztę przeznaczyć na jego tuning i przygotowanie do stuntu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Do stuntu ci wystarczy wydech nisko obrotowy i dobra regulacja napędu nic więcej, ale nie powiem na full sporcie na koło się stawia jak rowerem :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 11:37 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Ale pier**dolenie!! :evil: Kto nigdy nie jeździł na kole niech się nie wypowiada taa odrazu evo niech sobie do stuntu weźmie jak koleś jest kumaty to i na 50 sobie poradzi!
Do nauki stuntu wystarczy ci wydech nisko obrotowy np.leo zx a jeszcze lepiej giannelli next//shot. Ew. wario jakieś.. Żadnych 70 nie wkładaj narazie bo niema sensu jak jesteś kumaty w tych sprawach to i serie na koło wyrwiesz.. ;)
Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:13
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
wiecu001 dobrze gadasz.. Ja stuntuje na sliderze, w którym mam wydech niskoobrotowy (arrow), seria nawet wystarczy :cool: . :P Wario polini speed control, odpowiednie rolki i sprężynki + paseczek hebo :mrgreen: i to wszystko. Nie trzeba wielce 70 racing żeby śmigać na gumie :roll: Bo moja kochana yamaszka z gazu ciągnie na koło i nie potrzebuje więcej. Planuje jeszcze sprzęgło kupić i może gaźnik. A jak mi sie cylek zatrze to se wrzuce 50 sporta.. Bo wdg mnie wystarczy 50 by robić wrażenie na dupeczkach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Gibałem na neosie....troche kiepsko szło.
Siadłem na vivacity 50cc serie z sito plus, odrazu lepiej szło jechać na tylnim, dłuższe dystanse itp.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy