Dzisiaj jest 10 maja 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wariator
Post: 04 maja 2011, 20:00 
*

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:02
Posty: 100
Lokalizacja: StoLicA
Pojazd:
Witam. Otóż słyszałem ostatnio, że dodając podkłądki do wariatora pasek będzie wchodził wyżej? czy to prawda? Jeżeli tak to gdzie należy umieścić te dodatkowe podkłądki? Od wewnętrznej strony przeciwtalerza tak by przedłużały one tylejkę? Proszę o odpowiedź i z góry dziękuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jeżeli chcesz zyskać na v-maxie musisz dać podkładkę dystansową za wariator, jeżeli na przyspieszniu miedzy tuleją wariatora a przeciwtalerzem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 12:48 
*

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:02
Posty: 100
Lokalizacja: StoLicA
Pojazd:
A ile można dać tych podkładek? Tylko jedną czy można więcej?


Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 12:49 przez BUMP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 20:43
Posty: 61
Lokalizacja: WWA
Pojazd:
a jeżeli chodzi o v-max to można zamiast podkładek, skrócić tulejke i na to samo wyjdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 13:31 
*

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:02
Posty: 100
Lokalizacja: StoLicA
Pojazd:
A o ile można skróć ta tulejkę? Ile to może zwiększyć v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
też się dołączam do pytania ile można skrócić tulejkę i le to da (hebo ng)




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017


Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 15:29 przez blacha94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 17:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
słyszałem że jeżeli skróci się o 1mm to vmax może się podnieść o około 5km/h...




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 17:58 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 8:09
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Yamaha Jog RR
nike375 pisze:
Jeżeli chcesz zyskać na v-maxie musisz dać podkładkę dystansową za wariator

A z ktorej strony za wariator, tzn miedzy przeciwtalerzem a nakretka, czy od strony bendiksa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 18:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Za wariator czyli za pokrywke rolek wariatora a przed sprzegłem rozrusznika mi z 96 lciznikowych predkosc wzrosla do 106 na prostej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy