Dzisiaj jest 21 lip 2025, 22:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2011, 20:27 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 20:07
Posty: 3
Pojazd:
Siema ; )

Więc wczoraj wymieniłem wydech na sportowy (tecnigas g-box) w salonie Yamahy. Jak jechałem do domu to na 5 przy 70 km/h zaczęło go mulić i zablokowało koło i zgasł. Chciałem go odpalić ze startera. Kręcił, ale nie mógł odpalić. Z popychu dał radę. Ale jak jechałem to na 5 i 6 nie może się wkręcić na wyższe obroty (nie więcej jak 9rpm). A dzisiaj to już wgl nie chce odpalić. Jak kręcę ze startera to niekiedy odpali, ale zaraz gaśnie. Z popychu to samo ;/. Regulacji gaźnika nie było. Dysza to 115. I jeszcze na niskich obrotach go bardzo zalewa. muszę startować z 7 rpm. Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 21:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Tłok ci spuchł. Tez to miałem pare razy. Czeka cie rozebranie cylindra i zobaczyć czy tłok nie załapał o cylinder.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 23:01 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Miałem to samo :angry: problemem okazał się zapchany kranik :< jakby ci tłok spuchł to by ci wtedy szybciej rozrusznikiem kręcił a nie zapalił. Dysza 115 jest za duża do oryginał ze sportowym wydechem, wiem z własnego przykładu. Miałem oryginał z wydechem LeoV6 i dysze 88 i coś mnie podkusiło żeby zmienić ją na 115, skutkiem tego był vmax mniejszy o prawie 10km/h i gorsze przyśpieszenie noi mokry wydech i czarna świeca. Więc nie zawsze więcej paliwa daje większe osiągi. Co do tego tloka to sprawdź kompresje i będzie wszystko wiadomo. Choć tłok nie puchnie bez powodu chyba że masz jakiś chiński :twisted: . Może się poprostu przytarł cylinder z powodu za ubogiej mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 18:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Sniki, Ja bym na razie nie ściągał cylindra lecz przed tą operacją zobaczył bym przez okno wydechowe.O wiele mniej roboty i nie trzeba nowych uszczelek kupować.I tak ja piszekrycha7795, Twoja dysza jest za duża załóż 88 i będzie ok.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 22:05 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 20:07
Posty: 3
Pojazd:
Czyli co ? To nie wina tłoku ani cyla ? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 23:07 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
A co ja jasnowidz jestem. Sprawdź ten kranik i to co napisałem w poprzednim poście...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 23:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ale od zapchanego kranika, by koła nie zablokowało tylko by zgasł.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 6:38 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 20:07
Posty: 3
Pojazd:
Ale on później jechał normalnie. Przyspieszenie i prędkość maksymalna była taka sama jak zawsze. Kranik jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Sniki pisze:
Ale on później jechał normalnie. Przyspieszenie i prędkość maksymalna była taka sama jak zawsze


U mnie tez tak było. Tłok spuchł i odpaliłem i jechałem dalej tylko wolno.Przygazowałem i dalej stanął. Jak rozebrałem to pierscienie całe tylko tłok troszke przytarty z cylindrem. Oddałem zeby zwiększył mi koleś luz montażowy i teraz jest ok.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy