Dzisiaj jest 23 wrz 2025, 7:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 20:31 
Zbanowany

Rejestracja: 16 mar 2011, 16:50
Posty: 44
Lokalizacja: KOWAL
Pojazd:
ps.przodniego hamulca nie mam i musial mnie troche trzymac ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 20:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Grzybulek115 pisze:
Kurde wieciej roboty i kasy niz myslalem

jakby nie patrzeć tuning jest kosztowną sprawą...zmiana jednej części powoduje konieczność zmiany kolejnych...To jest Nałóg :lol: :lol: :lol: :lol:
zmień dyszę ,cylinder wariator i prawie 90 po odpowieniej regulacji powinno być,ale mówimy tu o prędkościach oczywiście licznikowych...
a jak zbytnio kasy niemasz to wario + dysza + stożek i już powinieneć zauważyć poprawę osiągów..




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 16 mar 2011, 16:50
Posty: 44
Lokalizacja: KOWAL
Pojazd:
wlasnie jak mialem stozka to mi zamulal i pogarszal osiagi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 20:37 
Zbanowany

Rejestracja: 16 mar 2011, 16:50
Posty: 44
Lokalizacja: KOWAL
Pojazd:
jak wario + te sprzęgło to dysze jaką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy