Dzisiaj jest 31 lip 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2011, 21:18 
*

Rejestracja: 06 mar 2010, 21:04
Posty: 73
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd:
Czy jest jakaś zależnośc między tymi rzeczami?
Bo ja mam Rieju rr 70 ( power force + gaznik 17,5 i sport wydech conti chr racing ) zębatki 14 47 i własnie po zmianie wydechu moto nie ma mocy i nie chce sie wkręcać na 5 i 6 biegu.
Czy moze to byc spowodowane zbyt duzymi przełożeniami?
Bo własnie moje moto straciło moc w zakresie niskich obrotów i mam takie wrażenie że nie ma siły sie wkręcic na tym 5 biegu a na 6 to juz wogle i zwalnia.
I tu jest ponownie to same pytane czy wymiana przełożen na 11\47 czy tam 12\47 pomoże?
Moto na 1,2,3,4 ma moc bard duża jak na 70.
To nie wina gaznika regulowany był jak i kompresji która jest na wysokim poziomie...
Prosze o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
tlumik uzywany czy nowy kupiles? jesli uzywany to moze zapchany jest?




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
sOfx pisze:
tlumik uzywany czy nowy kupiles? jesli uzywany to moze zapchany jest?


Nie ma takiej możliwości żeby był zapchany, może być w nim nagar...ale nie zapchany!
Też miałem podobne objawy do twoich,( po założeniu sport wydechu) zmień dysze na większą ok 20% i będzie dobrze:)

PS. Napisz jaką masz teraz dysze.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 15:30 przez BartriczkoSM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 23:49
Posty: 189
Lokalizacja: Trzemeszno
Pojazd:
BartriczkoSM, mylisz sie kumpel w derbi ma aktualnie takie cos i musi bez koncowki jezdzic , ja mialem to samo w simsonie , ale pewnie bedzie to co ty piszesz




_________________

StunT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 14:01 
*

Rejestracja: 06 mar 2010, 21:04
Posty: 73
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd:
Witam wszystkich założyłem w związku z tym problemem pare tematów i udało mi się rozwiązać tą sprawe ..... Więc nie chodziło o gaznik, nie chodziło o wydech, lecz_ o hamulce....Tylni hamulec cały czas hamował, bo nie dopatrzyłem i przewód hamulcowy dotykał wydechu, w tym przewodzie płyn hamulcowy sie zagotował co spowodowało znaczne zwiększenie objętości płynu hamulcowago i zaciśnięcie z wielką siła na tarczy ham .

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy