Dzisiaj jest 06 mar 2025, 23:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: NRG kompresja
Post: 10 maja 2011, 15:41 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jaką kompresję powinien mieć Piaggio NRG MC3 (wersja na gaźniku)
chodzi mi o kompresje przy której można jeszcze jeździć i również o taką poniżej której powinno zrobić się szlif lub wymienić cylek. Z góry dzięki ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 maja 2011, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
piokuk10 pisze:
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jaką kompresję powinien mieć Piaggio NRG MC3 (wersja na gaźniku)
chodzi mi o kompresje przy której można jeszcze jeździć i również o taką poniżej której powinno zrobić się szlif lub wymienić cylek. Z góry dzięki ;)


nowy ~10bar
z przebiegiem kilku tys 9-8bar
z przebiegiem kilkunastu tyś 8-7bar
poniżej 7 można jeszcze jeździć ale mocy już mało
poniżej 6 ciężko pali i pozostaje już tylko szlif




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 19:38 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
No to teraz kilka pytań ;)
Skuter ma przejechane 12000tyś km jago kompresja 7,5atm czyli mam rozumieć że nie jest to tragedia i że można dalej spokojnie jeździć ?
Mechanik mówi że to może być powodem ciężkiego odpalania zaczął ciężko odpalać po tym jak zostało zatankowane brudne paliwo. Jeździł na tym paliwie aż do czasu ponownego odpalenia wtedy skuter na krótka odpalił i zgasł i już więcej nie odpalił. Teraz odpala ale ciężko trzeba kopać i dodawać gaz. Jak odpali to jedzie. Mechanik mówi że kompresja 7,5atm to słaba kompresja i trzeba zmienić pierścienie a najlepiej cały cylinder. Na cylindrze nie czuć progu. Mówił coś że pierścienie to koszt kilku złotych .. (na mielochu kosztują około 50zł ;) ) oraz że jakby zmienić cylinder to na allegro jest jakiś za 120zł .... jak się go zapytaliśmy czy pod cylinder 70ccm (powiedział ze taki cylinder to koszt około 260zł) trzeba zmienić wał to on odpowiedział ze niekoniecznie z czego już kilku miejsc się dowiedziałem ze przy przebiegu 12000tyś km trzeba go zmienić musowo. Ja sądzę że nowy cylinder powinno się docierać do 1000km on powiedział że to aż za dużo. Co o tym sądzicie ile w tych jego słowach jest prawdy? Czy ten mechanik jest co kolwiek wart ? Czy lepiej powiedzieć mu żeby złożył ten skuter tak jak był i znaleźć innego ? Z góry dzięki za odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 19:48 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam, to ja tez wtrace do tematu. Mam polini sporta przebieg 550km na cieplym silniku kompresja 9.2 czy to dobra kompresja jak na ten przebieg?




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 18:11 
**

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:30
Posty: 380
Pojazd:
Odpowie ktoś na moje pytanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
piokuk10, cylek z allegro za 120zł to jest chinski i na nim masz mniej mocy,najlepszym rozwiazaniem jest zrobic szlifa i kupic tłok z pierscieniami;) ta 70ccm co ci polecał to tez chinol za taka dobra trzeba dac z 500zł a cylek mozesz do 500km docierac wiecej nie trzeba moze do 600.woec powiedz mu ze wolisz szliła moze troszke lepsza moc bedziesz miał :D




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 18:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
kompresja 9.2 to dobra a te cylki chińskie po 70-150zł są gówno warte i ne 70 nie dają praktycznie wcale więcej mocy, a przy 12k nie jest konieczna wymiana wału i jak kupisz jakiś za 250zł z napisem racing :D to jest dużo gorszy od oryginału, nie ma co porównywać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy