Dzisiaj jest 17 sie 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2011, 19:32 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
Gaźnik dellorto 16, dysza 110. W ogóle nie reaguje na kręcenie śrubką od obrotów. Membranę wymieniłem na nową i też nic, a i jeszcze jak moto wkręcam do końca i odpuszczę gaz to gaśnie (za mało paliwa?)jak włączę sanie to normalnie już chodzi. Nie wiem co jest. Proszę o pomoc.

PISMO!!!


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Kaziuu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Podaj setup sprzęta;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 11:48
Posty: 82
Pojazd:
Może lewe powietrze łapie? Też tak miałem i moto nie reagowało na regulacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Seryjny cylinder? Zrób trasę z 10km na wysokich obrotach i sprawdź kolor świecy. U mnie też na dell'orto 16 i dyszy 100 w serii świeca była czarna ;/. Na 90 jest taka średnia. Też nie mogę wyregulować sprzęta... Podaj setup, czy masz wydech odblokowany i wycięty katalizator czy wszystko seria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 23:22 
*

Rejestracja: 12 maja 2011, 23:19
Posty: 8
Pojazd:
Moim skromnym zdaniem to dysza 110 jest za duża do tego gaźnika i max 100 proponuję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 20:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Kaziuu pisze:
Gaźnik dellorto 16, dysza 110

Taką dyszę to montuj ale do cylindra 80ccm a nie do 50!!.Max dysza do 50ccm to 95 powyżej niej moto będzie zalewać i wcale nie będzie mocniejsze.Tym bardziej iż większa dysza szybsze zużycie silnika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 9:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Dorzuce swoje 3 grosze ;)
Mam DT (MBK X LIMIT ) z silnikiem am6, przebiej cos powyzej 12 000, rok 2004, dyfuzor Conti ( jakiś mocny, bo musiałem robić tuleję miedzy wlotem do wydechu a kanałem wydechowym w cylu ). Gaźnik 16mm, wszytsko oprocz tego wydechu seria.
Problem: Jak dam mu w palnik, to przytnie, przerwie i sie dalej wkreca.

Dysza 90: Cięzko odpala, po właczeniu ssania ( ręczne ) wkreci się i zgaśnie. Mimo iż oglica jest podniesiona.

Dysza 105: Tutaj juz lepiej, ale go przylewa. Włącze ssanie i zaraz sie albo zaleje albo co innego stanie ( przed zmianą na inną 50cc seryjną, ta dysza była ok, lecz wymieniłem wkład i wpada mniej powietrza gdyż tamen był zniszczony ), podnoszenie iglicy i regulacja, ale nadal go potrafiło zalać.

Dysza 100: Iglica jeden stopień podniesiona. Ssanie: odpalam zimne moto i dzieją sie cuda. Mianowicie. Raz sie wkręci do 3000rpm, raz do 1800 ( nadal na pełnym ssaniu! ). Dobra zagrzeje się, jest w miare ok. Ale, staje na krzyżowce i wiadomo jak sie w 2T rusza, no i sie zaczyna. Pełna manetka, robi się jakby odcinka ( już na wyższych obrotach, przerywa ), wtedy muszę odpuścić i dopiero jak dam gaz to nie przerwie i mogę ze spokojem ruszczyć ze nie stanę na środku skrzyżowania jak juz zacznę puszczać sprzęgło.

Teraz jeżdże wlasnie na dyszy 100. Ktoś mi powie o co tutaj chodzi? Silnik raczej od nowości był nie ruszany. Membranki do wymiany? :roll:




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 13:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
EnzO_CK, Wiem ,ze przerąbanie się wyciąga gaźnik w nowych dt 50 ,ale spróbuj założyć jakiś inny najlepiej ten sam model.Być może twój gaźnik jest już zużyty??Ale spróbuj jeszcze kombinacje z wyciąganiem filtra powietrza tzn u ciebie wkładki jeżeli masz org filtr.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 14:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
wojak pisze:
EnzO_CK, Wiem ,ze przerąbanie się wyciąga gaźnik w nowych dt 50

Nareszcie ktoś kto mnie rozumie ;) Na gaźnik narazie nie mam kasy ani od kogo pożyczyć. Filtr jak najbardziej oryginalny ( wkładka od Malaguti XSM, jak i samo pudło ) Wyciągać zeby zwiększyć przeplyw i probować jak będzie gadał?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Ta
EnzO_CK pisze:
Wyciągać zęby zwiększyć przepływ i próbować jak będzie gadał?

Tak od próbowania nic nie zaszkodzi.Jeżeli próbowałeś wszystko to nic ci chyba nie pozostaje jak zamontowanie innego gaźnika.A co do membrany to ona ma inne skutki wtedy by cofało mieszanke do filtra powietrza.Poza tym ona bardzo rzadko się psuje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 18:17 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
W moim moto jest sportowy wał firmy doppler i cylinder Bidalot, (ale tu nie jest seryjny tłok, a mianowicie tłok jest za długi niż seryjny i dorobiłem podkładki pod cylinder i głowicę, ale tłok jeszcze mi dobijał elektrodę od świecy, więc podłożyłem trzy podkładki pod świecę). Wydech jest seryjny w pełni odblokowany. Z góry przepraszam za pismo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 18:19 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
Zapomniałem dodać, że swożeń jest wyjechany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Kaziuu pisze:
W moim moto jest sportowy wał firmy doppler i cylinder Bidalot, (ale tu nie jest seryjny tłok, a mianowicie tłok jest za długi niż seryjny i dorobiłem podkładki pod cylinder i głowicę, ale tłok jeszcze mi dobijał elektrodę od świecy, więc podłożyłem trzy podkładki pod świecę). Wydech jest seryjny w pełni odblokowany. Z góry przepraszam za pismo.


Jeździłes tak? Brawo :roll: Rozbierz to jak najszybciej i składaj na dedykowanym tłoku.
Tłok nie całował się z głowica? Po zagrzaniu nie robił ci sie samozapłon? :twisted:




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 13:11 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
Jeszcze nie:p, a powiedzcie mi, jeśli wymienię tłok na oryginalny (takie same wymiary) to będzie szło wyregulować gaźnik i nie będzie gasł jeśli odpuszczę manete na wysokim biegu przy dużych obrotach? Z góry dzięki za odpowiedz.


Ostatnio zmieniony 16 maja 2011, 13:13 przez Kaziuu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Nie wiem co ty kombinujesz z zespolem tłok-cylinder :roll:

Jak dasz odpowiednie dysze i gaźnik nie będzie zajechany to będzie do wyregulowania jak najbardziej.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 15:49 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:19
Posty: 30
Lokalizacja: Michalin
Pojazd:
Dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ale kup odpowiedni tłok do cylindra,a nie ze dajesz podkładki pod świece, bo ci tłok puka o świece : )




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 20:31 
*

Rejestracja: 12 maja 2011, 23:19
Posty: 8
Pojazd:
Witajcie. Pisze do tych co maja gaźnik dell'orto 16mm.
Spróbujcie takich ustawień.

dysza 95-98 sam mam 98 przy gaźniku 16mm i cylku 80cc a wcześniej 50cc i jest dobrze ustawione więc:

dysza 95-98
iglica na środek.
śruba od mieszanki wkręcic do końca i wykręcić o 1,5 obrotu -słownie półtora obrotu.
śrubą od obrotów jalowych dostroić na pożądane obroty.
To sa seryjne ustawienia w gaźnikach i od tego macie odniesienie.
Jak ustawiacie zapinke na iglicy na maksymalna bogata mieszankę to potem nie idzie wyregulowac gąźnika i się dzieja właśnie takie rzeczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 20:35 
*

Rejestracja: 12 maja 2011, 23:19
Posty: 8
Pojazd:
PS.
Do gaźników Dell'Orto można dokupić zestawy naprawcze i osobno zaworki bo one się wyrabiają i stwarzają problemy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy