Dzisiaj jest 24 lut 2025, 19:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2011, 21:36 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Siema co powiecie o crossie jakim jest Yamaha Yz250f z 2005roku. Czy ma to wystarczającą moc, co ile remont jakies oleje,filtry. Niech nikt głupio nie pisze czy się zabije czy nie bo to moja sprawa. Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Miałem przez 1 miech 450 bo koleś nie odbierał od naprawy to sie jeździło

YZF 250. Jest to 4 sów i ma moc około 40 koni jak na 1 crosa motor może być z deka za mocny ponieważ raz że ciągnie od samego dołu dwa że jest dość lekki i ma dobry współcznik mocy do wagi np YZF 450 waży 100kg i ma koło 60 koni odstawiałem cbr f2


Co do remontów to bywa róźnie ale w na ogół w 4T to najczęsciej rozrząd i tłok przydało by sie wymienić co jakiś tam czas.


Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, 22:01 przez sony551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 15:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2008, 21:33
Posty: 158
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Mniejszy 2t będzie o wiele lepszy! Jak w 4t będziesz musiał zrobić remont, to cię koszty pożrą i na nic ci się wtedy nie przyda mniejsze spalanie. 2t zawsze będzie poręczniejsze i mniejsze i proste z budowy. A okresy między przeglądami nie liczy się w kilometrach, tylko MH, ale to już pewnie wiesz.
Jak chcesz coś do lasu i w teren, to lepsze będzie enduro, a jak na tor, to cross.




_________________

19.05.2010- zdane A i B za pierwszym razem.
23.12.2010- początek kursu na C! :D
21.03.2011- C zdane za drugim razem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 15:40 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
O wiele za mocny... 125 pierw się przejedź i zobacz jak to chodzi. Naprawdę 250 to za mocno jak chcesz z 70 ccm na 250....


Ogarnij 125 to zobaczysz jak to rwie.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 15:40 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 15:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
adikSR pisze:
Ogarnij 125
mocne 125 a nie np. wsk 125 co ma "tylko " ok 8 km wsiądz na mocniejsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 16:01 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
JaJeCkO pisze:
adikSR pisze:
Ogarnij 125
mocne 125 a nie np. wsk 125 co ma "tylko " ok 8 km wsiądz na mocniejsze


Miałem na myśli YZ 125 : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
adikSR pisze:
YZ 125 : )

250 4T to klasa 125 2T, moc jest praktycznie ta sama, 4T łatwiej się jeździ, bo jest bardziej elastyczne. Tańsze w eksploatacji będzie 2T. Ale odpowiedz na jedno ważne pytanie:
Tor czy las ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 16:04 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Jeździlem przez około tydzień kawą kx 125 i taką samą Yamahą yz250f i własnie mam taką Yamahe do kupienia. Z remontami i kasą nie ma problemu. Chodzi mi tylko np o to co ile mh jakiś olej wymienić itd. bo filtr to co jazde czyścić to to wiem. A wole 250 w 4t ponieważ ma moc od samego dołu nie tak jak w 2t.

A i chce jeździć raczej po torze czasem gdzieś się zdarzy w też jakiś las ale raczej tor. i róznie żwirownie itd.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 16:07 przez JORDANKA, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 16:17 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
JORDANKA pisze:
Jeździlem przez około tydzień kawą kx 125 i taką samą Yamahą yz250f i własnie mam taką Yamahe do kupienia. Z remontami i kasą nie ma problemu. Chodzi mi tylko np o to co ile mh jakiś olej wymienić itd. bo filtr to co jazde czyścić to to wiem. A wole 250 w 4t ponieważ ma moc od samego dołu nie tak jak w 2t.

A i chce jeździć raczej po torze czasem gdzieś się zdarzy w też jakiś las ale raczej tor. i róznie żwirownie itd.


Jak na tor to weź lepiej YZ 125 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 16:29 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
napisałem i tor i las i jakieś żwirownie co wy z tym 125 tak jeżeli pytam o tą Yamahe 250 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jeśli ma być trochę zróżnicowanie, masz pieniądze na serwis, to kupuj YZ250F.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 16:56 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
JORDANKA pisze:
napisałem i tor i las i jakieś żwirownie co wy z tym 125 tak jeżeli pytam o tą Yamahe 250 ?


No bo to za mocne uwierz mi pierw się przejedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
adikSR, 125 2T a 250 4T, to praktycznie taka sama moc.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
ziolas94 pisze:
adikSR, 125 2T a 250 4T, to praktycznie taka sama moc.

x2, kilka postów temu napisałem to samo, ale nadal nie zrozumiał.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 19:33
Posty: 220
Lokalizacja: PSD
Pojazd:
Imię: Łukasz
Bierz 250 w 4t a nie tą pierdziawke 125 2t. Jak masz troche oleju w głowie to ją ogarniesz, ale też by pasowało podszkolić się w mechanice i samemu robić bo w serwisach za samą regulacje zaworów wołają ponad 200zł a to naprawde nie jest tudne




_________________

lutekpoland

Italjet Dragster:

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=U1jCTMwfFkQ&t=948s

Mieloch: italjet-dragster-by-lutekpoland-t427833.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 20:13 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Z tym to raczej tata by pomógł z mechaniką. tlok zmienic cylek czy tam zawory. Adik napisał że bym się pierw przejechał... A pisalem ze jeździłem tym około przez tydzień. I dawałem rade :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 21:34 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Jakoś tacy znawcy jesteście, a nie mieliście do czynienia z takimi maszynami... się naczytaliście pewnie na google i teraz piszecie ... jak chcesz słuchaj kolesi z forum w wieku 14-16 lat.... Myślicie że większa pojemność to lepiej?

Ja akurat mam dwóch kumpli co jeżdżą na zawody etc. I właśnie ma YZ 125.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 21:34 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
lutek9999 pisze:
Bierz 250 w 4t a nie tą pierdziawke 125 2t.


Chyba się nie polubimy...

Ogólnie w takim wieku powinno się zaczynać od sety jak to stare porzekadło mówi... Co mocy to ogólnie jest podobna, tylko jest zupełnie inna charakterystyka... A do tego ta waga 2t mmm <3 :).

Do yzf 250 się cholernie drogie zawory jak na 250.. i ogólnie jakbym miał wybierać z 250 to wziąłbym w tym roczniku rmz... Wszystkie tzw. "wady" można naprawić klejem do gwintów (odkręcający się wiatraczek pompy wody).

Jak mówisz, że z kasą nie ma problemu to weż młodszą, mniej skatowana yzf na aluramie. Jest różnica :).




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
adikSR pisze:
Jakoś tacy znawcy jesteście, a nie mieliście do czynienia z takimi maszynami... się naczytaliście pewnie na google i teraz piszecie ... jak chcesz słuchaj kolesi z forum w wieku 14-16 lat.... Myślicie że większa pojemność to lepiej?

Ty masz 17 i tym bardziej nie miałeś do czynienia z crossówkami.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 21:59 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 22:01 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Borek96 pisze:
adikSR pisze:
Jakoś tacy znawcy jesteście, a nie mieliście do czynienia z takimi maszynami... się naczytaliście pewnie na google i teraz piszecie ... jak chcesz słuchaj kolesi z forum w wieku 14-16 lat.... Myślicie że większa pojemność to lepiej?

Ty masz 17 i tym bardziej nie miałeś do czynienia z crossówkami.


hehe mylisz się chłopcze : ) I nie będę z Tobą dyskutował bo widzę że dla ciebie cyfry pojemności są ważniejsze od charakterystyki motoru.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy