Dzisiaj jest 26 mar 2025, 2:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 10:02 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Może być tak.Blokowany -do 45, odblokowany ~60, a cała prawda zaczyna się po wymianie.Jak ten tłumik jest dalej cichy ,nawet po wymianie kolanka to dalej duszą go jego własne bebechy.A tych nie wyciągniesz,chyba ze jest rozbieralny :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Skuter na pewno jest odblokowany na wydechu, gaźniku, wariatorze. I leci tylko 55-60 km/h (65 z średniej górki). Czy to możliwe żeby on tyle tylko leciał? Może to właśnie w tym module tkwi przyczyna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 11:17 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Muszel pisze:
Skuter na pewno jest odblokowany na wydechu

Wyjęcie kryzy na kolektorze lub wyrwanie jej z kolanka nie oznacza że seryjny wydech ma takie możliwości jak tuningowy.Ja miałem to samo.Na serii z bieda 60 robił.Postaw na stojaku i daj porządnie po gazie.Porównaj dźwięk swojego z takimi co latają szybciej,niekoniecznie 100 :smile: Seryjny wydech zawsze ogranicza wylot spalin i trudno żądać aby na nim skuter szybciej szedł :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2008, 21:29
Posty: 31
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
a wymieniłeś rolki na lżejsze ok.5g :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
rolki wymieniane. to jest zdjęcie mojego modułu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8a ... 04b1b.html
seryjny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 14:16 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
załóz sportowy wydech i poleci tyle ile powinien moze troszczke wiecej dotego przysp sie polepszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2008, 21:29
Posty: 31
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
a ty go w ogóle docierałeś bo jak nie to już masz odpowiedz :mrgreen: możesz jeszcze usunąć wypustkę na wariatorze,stoczyć tuleję ale co i jak to ci nie powiem bo sam jeszcze mam blokady i w tym roku je ściągam tylko o tym słyszałem na forum keewaya




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Czy wy nie rozumiecie, że ten skuter nie ma już blokady na : wydechu, wariatorze i gaźniku.

Ja się pytam czy w keewayu focusie z 2005r. jest moduł zablokowany czy nie?

A skuter dotarty skoro ma już 12tyś. przbiegu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 17:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No to sprawdzaj kompresje bo najprawdopodobniej cylinder wyzionął już ducha po 12 tys. km i nic nie zrobisz. Zakup już sobie cylinder 70ccm, do tego wydech, wario i jak masz kaskę to jeszcze gaźnik. Od biedy możesz zrobić szlif i kupić tylko wydech, odczujesz na pewno sporą różnice. Wydech i wariator to podstawa tuningu pod warunkiem że z silnikiem wszystko ok czyli że jest w dobrym stanie, a zazwyczaj po 12 tys. km zaleca się remont silnika tak więc zacznij od tego jeśli chcesz szybciej jeździć. Poczytaj też co oznacza docieranie, to nie tylko przejechanie iluśtam km, to jest specjalne traktowanie silnika i musisz o tym wiedzieć. Póki co sprawdź kompresję i powiemy Ci co dalej robić :).




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Ok. Dzięki

A jaką powinien mieć kompresję??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 19:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Jak będzie ponad 7 bar to jest jeszcze dobrze od biedy, jak coś koło 3-5 bar(tak jest najczęściej) to bida straszna i raczej wiele się z takowego silnika nie wyciągnie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2009, 19:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
to jak coś to sobie kupie cylek Airsal t6 70 i jakiś wał sportowy i dysze większa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy