Dzisiaj jest 24 lut 2025, 16:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2011, 14:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 19:33
Posty: 220
Lokalizacja: PSD
Pojazd:
Imię: Łukasz
Dlaczego praktycznie we wszystkich crosach trzeba tak często wymieniać olej, po ok 10mth ?




_________________

lutekpoland

Italjet Dragster:

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=U1jCTMwfFkQ&t=948s

Mieloch: italjet-dragster-by-lutekpoland-t427833.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 14:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Bo biegi zmienia się najczęściej bez sprzęgła i w oleju są opiłki metalu które mogą porysować gładź cylindra, bo skrzynia jest najczęściej smarowana tym samym olejem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Coooooooooooooo. Od kiedy tak jest że olej silnikowy smaruje równieź skrzynie mistrzu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
W większości 4 suwów w motocyklach zachodzi takie zjawisko, mistrzu :cool: Trochę się zbłaźniłeś 'mechaniku'.

Cytuj:
W motocyklu olej silnikowy smaruje silnik, skrzynię biegów oraz sprzęgło. W samochodzie tylko silnik.


Oczywiście, nie we wszystkich, bo np. w Hondach CRF są dwa oddzielne obiegi , ale autor tematu nie sprecyzował o który motocykl mu chodzi. Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 17:49 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
4t ma najczęściej jeden obieg , aczkolwiek nie we wszystkich.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 17:57 przez thebooster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 19:33
Posty: 220
Lokalizacja: PSD
Pojazd:
Imię: Łukasz
chodziło mi o yamahe yzf426. Więc jak to jest z tym olejem ? Aha i jeszcze jedno jaki powinien być odstęp na zaworach ??




_________________

lutekpoland

Italjet Dragster:

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=U1jCTMwfFkQ&t=948s

Mieloch: italjet-dragster-by-lutekpoland-t427833.html


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 19:40 przez lutek9999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Szukaj ksiażki serwisowej i wg knigi ustawiaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy