Dzisiaj jest 30 kwie 2025, 0:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2011, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Membrana miała już prześwity więc wymieniłem ale to na nic.
Czy to może być wina zbyt małej kompresji ?
Jutro będę sprawdzał ale wątpię bo jak sprawdzam na "palec" to czuć że mocno wypycha...
Pierścionki też nie wydawały mi się ostatnim razem zużyte jak sprawdzałem więc nie wiem w czym rzecz..
Weźcie mi pomóżcie bo zostało posprawdzanych i powymienianych tyle rzeczy że to powinno latać a gaśnie i nie ma mocy ...
Napiszę co było sprawdzane/wymienione:
Membrana
Kranik
Świeca
Iskrownik
Gaźnik

Czy to może być wina ssania ? że skuter na zimnym i na ciepłym nie ma mocy, efekt jak by lewe powietrze łapał a nie łapie bo po zatknięciu ręką filtra od razu gaśnie.
Mógł paść któryś z uszczelniaczy ? Ten od strony wału jest ok a od strony magneta nie sprawdzałem ale raczej sam od siebie by się nie rozszczelnił, a nawet jeśli to by łapał tam lewe powietrze a nie łapie z tego co wyżej napisałem wynika...
Więc pozostaje tylko to że to wina kompresji, czy takie są skutki zbyt małej kompresji ?
Dodam że ciężko pali z rozrusznika.
Czasem ciężko i z kopki..
Świeca niby mokra ale nie da się idealnie wyregulować gaźnika bo jak nie będę kręcił to jest źle...
I niech mi ktoś nie pisze zwiększ dyszę bo jest seryjna i na niej powinien chodzić dobrze zresztą na 70 też to samo było dyszy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 20:37 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Scratch pisze:
Czy to może być wina zbyt małej kompresji ?


Moim zdaniem tak, gdy ja już miałem starte pierścienie, to skuter cieżko zapalał jak był ciepły i jak był zimny, nie miał siły w ogóle,
Pewnie kupiłes jakiś lipny tłok z pierścieniami. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 16:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Sensejj, Mi jeszcze przygasa sam, po odpuszczeniu manetki nie schodzi na najniższe, a jak zejdzie i dam gazu to często bardzo gaśnie..
A cyl mam serię ale przeszedł sporo :D

Sprawdziłem kompresję i jest 7bar czyli mało.
Także czeka wymiana.
Zastanawiam się nad Top Performance 70cc lub Malossim sporcie o 0,5KM mocniejszym ale podobno Top Performance ma lepsze tłoki od malossiego :D Jest tańszy w dodatku ale kosztem chyba tych 0.5 KM :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 20:17 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Mnie też czeka teraz wymiana, ale kupuje Airsala 50cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 12:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A jeśli uszczelniacz by przepuszczał to kompresja by tak spadła ?
Ten od strony wariatora nie przepuszcza a od strony magneta nie wiem :roll: ale raczej nie powinien, czemu miał by przepuszczać ?

Dodam że ludzie piszą że sprawdza się kompresje na podniesionej przepustnicy a ja sprawdzałem na zamkniętej czyli kompresja mogła by być jeszcze mniejsza z otwartą dobrze rozumiem ?
Kurcze nie wiem zobaczcie zdjęcia cylka mam w temacie może to uszczelniacz od strony magneta w co wątpię.
To tylko chodzi o info takie ogólne bo cyl 70cc i tak miałem w planach :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:24 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
przepustnica może być zamknieta czy otwarta to bez znaczenia i uszczelniacze tez nie maja znaczenia do kompresji , natomiast moja znaczenia przy gaźniku i może nie wsysać dobrze mieszanki . a co do ssanie to zdejmij je kapnik oleju w ten otwór i złóż .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Ssanie jest ok, wszystkie króćce i membrana jest ok bo membranę zmieniałem bo trochę przepuszczała a wgl jeździć nie można było, teraz jakoś jeździ ale kompresja słaba więc cyl do wymiany dzięki za info.
Bo się bałem że to może coś innego i kupię 70cc i będzie lipa ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 17:46 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
7 barów to nie tak bardzo mało i powinien jakoś iść ,a na ciepłym silniku czy na zimnym sprawdzałeś ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 18:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Sprawdzałem w sumie na ciepłym , przejechałem pewien odcinek do mechanika jakieś 2 minuty więc się rozgrzał.
Jakoś jeździ ale słabo , jeśli 7b to dużo to ja nie wiem czemu on tak świruje ...
Na pewno to nie jest wina regulacji gaźnika i tym podobnym zabiegom bo wszystko już było sprawdzone a jedynie nie widziałem stanu uszczelniacza od strony magneta.
Zdjęcia cylka są w podpisie zerknij jak chcesz, dodam że nie jest on zniszczony rys wyczuwalnych nie ma. tłok jak widać ma nagar jak by przepalony lekko jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Scratch, jak zdejmowales cyl to dales nowe uszczelki? ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 23:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nie dałem nowych bo te stare były ok, a poza tym przed wyjęciem cylka też tak się działo więc to na pewno nie od uszczelek. Teraz jest minimalnie lepiej bo nie gaśnie jak się jedzie a wcześniej wgl gasł bo membrana była rozwalona, teraz tylko na wolnych przygasa, gaśnie i takie tam , ogólnie nie ma mocy.
Cyl będzie top performance trophy to będzie ok.
Miał być malossi ale po co płacić 70zł więcej za 0.5KM :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy