Dzisiaj jest 23 lip 2025, 19:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2011, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Witam, mam problem, po wymianie simmeringu w przekładni (dużego od strony koła) ciągle cieknie mi olej. Robiłem to już 2 razy i ciągle leci!. Ma ktoś może zdjęcie albo wie, jak daleko to uszczelnienie ma być od łożyska igiełkowego, czy ma się go dotykać czy jakaś inna granica. Znam tylko granice górną tzn na pewno ma to być przed tym otworem spływu. Pytałem sie dzisiaj w warsztacie i podobno to ma duży wpływ. Gość mówił, że sam męczył się z tym wielokrotnie!. Proszę o pomoc!


Ostatnio zmieniony 04 maja 2011, 21:47 przez wiq_27, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Tak wszyscy zmieniacie strasznie te przełożenia, a nawet nie wiecie, gdzie simmering ma być. Widziałem nie jeden temat co w Hurricane jacyś specjaliści co nigdy nawet tego dekielka nie odkręcili wszyscy kupowali haha. Aj bajkopisarze. Będę sam kombinował. Temat do usunięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 17:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Yyy. . Simering powinien byc na równo z takim zagłębieniem. . . . Mialem ten sam problem. . Ale juz sobie poradziłem z tym. . Tylko ze ja jeszcze mialem pięknięty karter pod łożyskiem igiełkowym. . . Myslalem nawet zeby wymienić simering ..ale nigdzie nie mogłem dostac takiego. . Znalazłem na KeewaySklep.pl ale tam razem z przełożeniami był. . To dziekuje. .


Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 17:10 przez gruszon18, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Wskaż proszę jak możesz.

Obrazek


Obrazek

Poszedłem dzisiaj na hardkora i zrobilem równo z łożyskiem igiełkowym ;)


Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, 20:52 przez wiq_27, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Dałem uszczelnienie za łożyskiem igiełkowym bez żadnego odstępu. Zrobiłem trochę Km i nie ma śladów oleju. Chyba mi się udało!!


Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 21:09 przez wiq_27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 7:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No powinien byc minimalny odstęp. . . Ale na pierwszym zdjęciu, z tego co widze to jest to zdj od strony szczęk, więc jak jest ten otworek od nadmiaru
To masz zaraz taka krawędź która jest patrząc na zdj . . To jest oddalona ta krawędź. . I powinno być na równo. Przynajmniej u mnie tak było. . . Wskazać Dokladnie nie mogę bo siedze na necie przez tel:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 8:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 22:17
Posty: 237
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Bo tam miałeś dać, tam jest takie wyżłobienie i tam wkładasz i rura :d




_________________

"Nie sztuka się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać ;]"
"Jeździj tak szybko jak twój anioł stróż potrafi latać"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 9:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
gruszon18, tak miałem wcześniej a mimo to leciał xD poszedłem na hardkora i chyba opłacało się nie ma śladów oleju. Jak znowu zacznie zrobię tak jak mówisz. No i zrobiłem na odwrót tzn dałem stroną sprężynek do szczęk. Wg mnie tak to właśnie powinno być, bo ten frez wkłada się od str przekładni.

siwy12377 pisze:
Bo tam miałeś dać, tam jest takie wyżłobienie i tam wkładasz i rura :d
tak dla informacji za łożyskiem igiełkowym nie ma żadnego "wyżłobienia"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 10:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
;) jak to nie ma. . Jest . . Patrząc od strony łożyska igiełkowego to jest to wgłebienie parę mm przed tym otworem ;) a ten simering wlasnie u mnie seryjnie był wlasnie tą sprężynką w stronę szczęk. . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 22:17
Posty: 237
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
no własnie i nie mów mi ze nie ma bo sam zmieniałem i wiem :p




_________________

"Nie sztuka się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać ;]"
"Jeździj tak szybko jak twój anioł stróż potrafi latać"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy