Dzisiaj jest 19 lip 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2011, 19:02 
*

Rejestracja: 16 maja 2011, 18:37
Posty: 2
Lokalizacja: strzelce wielkie
Pojazd:
Cześć
Na samym początku chciałbym od razu powiedzieć że jestem nowy na forum i nie wiedziałem gdzie się podziać z moim problemem.A mianowicie przechodząc do tematu.
Mam aeroxa z 2002r jak go kupiłem wszystko było seryjne oprócz jakiegoś lipnego wydechu sportowego, ale to mało ważne ostatnio zainwestowałem w mały tuning mojego skutera a mianowicie kupiłem do niego
- cylinder top performance due plus modular 70
- Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
- Świeca zapłonowa NGK Racing
- Wał korbowy Top Racing Evolution NG
- wariator polini speed contorl ( nie jestem pewien )
-komplet 6mm
- gażnik 17,5 dellorto
- pasek polini
- sprzęgło polini 2g evolution
- wydech yasuni c21
- komplet rolek polini w kopertach


Po złożeniu wszystkich części rox odpalił za pierwszym kopem, bez problemowo, nic nie szumi z silnika ładnie wszystko gra nic nie cieknie itp. Ale skuter ma strasznego muła jedzie może z 30km/h i wolno się rozpędza i nie wiem dlaczego. Obecnie w gaźniku jest dysz 120 do tego stożek i iglica podniesiona na samą górę ( zawleczka na najniższym ząbku) założone są też rolki poniżej 4,0 g myśle że 3,5 g nie jestem pewien bo rolki polini nie są numerowane. Nie mam zielonego pojęcia co to może być może wy mi pomożecie>
Dodam że skutera regulowałem na wszystkich dyszach jakie mam i przy różnych ustawieniach iglicy i śrubki od powietrza, i lipa. Po założeniu dyszy 120 troszkę se poprawiło.A i skuter gdy ma koło w górze to kęci masakryczne obroty ale tez musi się troche bujnąć.Sprężyna centralna jest biała.
Jeżeli zapomniałem napisać czegoś co może się przydać proszę napisać a dopisze.
Liczę na waszą pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:31
Posty: 185
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
patryk2553, hmm nie latwa sprawa. Ale moim zdaniem przy takim setupie musisz wymienic gaznik na 19mm albo 21mm i dysze z 85 i powinno wszystko grac :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 19:15 
*

Rejestracja: 16 maja 2011, 18:37
Posty: 2
Lokalizacja: strzelce wielkie
Pojazd:
właśnie zastanawiałem się czy to aby nie wina gaźnika bo w końcu to maleństwo będzie musiało troszkę spalić, ale gażnik był kupiony dużo wcześniej bo z orginalnym było coś nie tam.
dzieki za odpowiedź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy