Dzisiaj jest 25 sie 2025, 21:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Brak Mocy
Post: 26 kwie 2011, 12:38 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam wszystkich użytkowników :)
Jak w temacie mam problem z mocą w mojej apce :( :( Mianowicie po prostej drodze jedzie tak sobie około 50 km\h, a pod górkę coś kolo 10 do 15 km\h. Z początku myślałem ze to wina paska bo był nieco zużyty. Po wymianie paska nie dostrzegłem żadnego efektu. Wiec kopałem dalej i po oględzinach wariatora stwierdziłem ze może rolki dobrze nie pracują i wymieniłem cały wariator wraz z rolkami, ale to też nic nie dało wręcz się pogorszyło. Dodam jeszcze ze został wyczyszczony gaźnik tak z 2 razy. Teraz zabrakło mi już pomysłów więc zobaczyłem sobie tłok i cylinder i dostrzegłem małe rysy i na tłoku przecieki spalin do komory które są widoczne na zdjęciach które zamieszczam poniżej:

http://img19.imageshack.us/i/dsc00032pt.jpg/
http://img862.imageshack.us/i/dsc00031l.jpg/
http://img816.imageshack.us/i/dsc00030b.jpg/
http://img600.imageshack.us/i/dsc00028hh.jpg/
http://img847.imageshack.us/i/dsc00027s.jpg
http://img715.imageshack.us/i/dsc00026hd.jpg/

Moje pytanie jest takie a mianowicie czy to co jest widoczne na tych zdjęciach może być odpowiedzialne za gwałtowny spadek mocy?
Z góry dziękuje :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 6:58 
*

Rejestracja: 16 mar 2011, 21:26
Posty: 28
Pojazd:
Siema mialem tak samo tylko mi jechał na prostce 80-85 km/h ale pod gorke max 20.

Więc zobaczyłem cylek było podobnie jak u ciebie wymieniłem caly cylek bo nie oplacalo mi sie wymieniac tloku pierścieni gdzy zalozylem no cylek i po dotarciu 100% rużnicy skuter pod gorke bez problemu 50-60 km/h pod gorke a na prostce 90-100 więc kup nowy cylek bardziej sie opłaca :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 8:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
swoje już zrobił, daj go do szlifu albo zakup nowy




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 12:39 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ja zrobię szlif i kupie tłok wraz z pierścieniami. Mam nadzieje ze będzie okej. Potem napisze czy pomogło:P z góry dzięki:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 12:57 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
to nic nie pomogło:( nie wiem co mam teraz robic:( mam wrażenie ze jest to wina lewego powietrza tylko nie wiem jak to sprawdzić...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 13:09 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Lewe powietrze najlepiej sprawdzić w następujący sposób:ściągasz filtr powietrza,odpalasz skuter,zatykasz ręką wlot gdzie montujesz filtr,skuter powinien zgasnąć,jeśli nie zgaśnie od razu to gdzieś dostaje "lewe powietrze" .Jak ktoś zna jeszcze inną metodę to niech napisze :P




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 16:53 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Zimeringi zostały wymienione, wymieniłem łożyska bo były na nich luzy, robiłem szlif wymieniłem tłok z pierścieniami wraz z całym wałem, został wymieniony pasek, wariator. Gaźnik czyszczony z 100 razy już powoli można się w nim przeglądać. a skuter nie chce dalej jechać. Max prędkość to 45 km\h a pod górkę nie da się wjechać, bo w połowie skuter staje i nie chce jechać i słychać tylko takie burczenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 16:57 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
mam to samo w moim Neosie i też nikt nie wie o co chodzi ; (




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 19:07 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
A wydech może jest zapchany, tego nie sprawdzałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 9:49 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Bez wydechu jest to samo;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 13:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:14
Posty: 221
Lokalizacja: Nowy Targ/Szczawnica
Pojazd:
A może centralka zamiękkka ;) Takie może proste wytłumaczenie ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 13:36 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
To znaczy co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 13:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:14
Posty: 221
Lokalizacja: Nowy Targ/Szczawnica
Pojazd:
sprężyna centralna w sprzęgle...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 14:21 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
jest czerwona i zawsze było OK.;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 15:04 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 20:48
Posty: 58
Pojazd:
możliwe że straciła swoje właściwości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 18:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:14
Posty: 221
Lokalizacja: Nowy Targ/Szczawnica
Pojazd:
dokladnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
kubikap pisze:
Bez wydechu jest to samo;/

Nie wiem czy wiesz , ale w 2t wydech na serii to ok 40 % mocy , jak mi pękło kolanko na starym już nieco zatkanym wydechu to stracił z 20 % mocy a po wymianie wydechu na taki mocniejszy odpowiednik serii dostał lepsze przyśpieszenie i v max wzrósł z 75 na 95 bez regulacji co mnie ucieszyło :D




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 16:48
Posty: 216
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Ja bym sprawdził zawory membranowe bo nie mam innych pomysłów za bardzo, co do wydechu ja jak jechałem bez to nie było dużych spadków więc to pewnie nie to.




_________________

Cylinder Polini Sport 50
Wariator Hebo Next Generation
Wydech Leovince RR
Sprzęgło WM Motor (niby sport)
Dzwon sprzęgła Malossi
Gaźnik 21 podróbka dellorto

Moja Apka http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192656




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:04 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 12:33
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Napisze teraz co dokładnie się dzieje z moim skuterem.
Skuter jak jest zimny to jest zrywny i jego V\max wynosi około 45 - 50 km\h.
Po przejechaniu około kilometra i jak sie zagrzeje zaczyna sie znaczny spadek mocy. Jadąc pod górkę V\max wynosi około 15km\h. Wykluczam cylinder, tłok, wał, uszczelniacze. Jak można sprawdzić czy zawory membranowe są dobre? Ja robiłem to w dość śmieszny sposób:P dmuchając w zawory wydawały specyficzny dźwięk, ciągnąc do siebie powietrze, nie dało sie, teraz nie wiem czy zrobiłem to dobrze.

Czy koś nie wie jaką dawkę oleju powinien dostawać skuter?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 18:10 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Może poprostu spręzyna centralna sie nagrzewa i traci swoje własności..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy