Dzisiaj jest 19 maja 2025, 23:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TGB cylinder :D
Post: 17 maja 2011, 15:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 12:11
Posty: 61
Pojazd:
Witam ! Wystawiam ten post na prośbe kolegi :cool: Mozecie powiedzieć który cylinder jest lepszy tzn. on chce kupić albo 70 albo 80ccm i nie wie który lepszy tutaj firmy nie grają roli :roll:




_________________

Teraz Yamaha, może Peugeot X-Fight Furious XR7 ;p


Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 15:41 przez TGB_R50X, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 15:47 
*

Rejestracja: 13 lut 2011, 22:10
Posty: 7
Pojazd:
Noo chyba raczej 80ccm :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 16:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: = :roll:
Macie coś nie tak ? 80cc do Morini ? zwłaszcza TGB ? :lol:
Chyba że rozmawiamy o chińskich nazewnictwach gdzie pisze 80cc a tłok ma 47mm jak w zwykłych 70cc , kosztuje taki cylinder 200 zł a moc ma minimalnie lepszą od seryjnego cylindra.
te 70cc za 100 zł to mają tak naprawdę 60-65ccm i nadają się jak te wyżej tylko aby przejeździć jakiś okres czasu jeśli nie mamy pieniędzy na dobry cylinder a musimy koniecznie jeździć.

Niech kupi sobie zaminnik Tec'a 50cc ten droższy jeśli seryjny mu się zatarł albo odłoży na 70cc tylko że markowe.
Jeśli chodzi o Alu to tanio zapłaci za Airsala Sport generujący moc do 8.5KM a koszt to 250 zł
Lub żeliwne cylindry generujące moc ~10KM ( jeśli chodzi o tańszy to Top Performance 70cc który można kupić u Smuglera za ~400 zł) później Malossi sport za 433 z przesyłką na allegro który maxymalnie wyciska 10.5KM . Jest także polini sport za 500 zł ale moc ma taką jak Top Performance a wytrzymałość tłoków w top performance z tego co się dowiedziałem jest niebo lepsza, sam będę kupował top performance.
Jest jeszcze DR EVO który dysponuje mocą zbliżoną do Airsala - może troszkę mocniejszy za cenę ~350 zł.
Wybór należy Do Kolegi.
Jeśli ma sporo kasy to są też cylindry alu Stage6 za kwoty ok. 500 zł. Ale podam jak będzie konieczność




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Scratch pisze:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: = :roll:
Macie coś nie tak ? 80cc do Morini ? zwłaszcza TGB ? :lol:
Chyba że rozmawiamy o chińskich nazewnictwach gdzie pisze 80cc a tłok ma 47mm jak w zwykłych 70cc , kosztuje taki cylinder 200 zł a moc ma minimalnie lepszą od seryjnego cylindra.
te 70cc za 100 zł to mają tak naprawdę 60-65ccm i nadają się jak te wyżej tylko aby przejeździć jakiś okres czasu jeśli nie mamy pieniędzy na dobry cylinder a musimy koniecznie jeździć.

Niech kupi sobie zaminnik Tec'a 50cc ten droższy jeśli seryjny mu się zatarł albo odłoży na 70cc tylko że markowe.
Jeśli chodzi o Alu to tanio zapłaci za Airsala Sport generujący moc do 8.5KM a koszt to 250 zł
Lub żeliwne cylindry generujące moc ~10KM ( jeśli chodzi o tańszy to Top Performance 70cc który można kupić u Smuglera za ~400 zł) później Malossi sport za 433 z przesyłką na allegro który maxymalnie wyciska 10.5KM . Jest także polini sport za 500 zł ale moc ma taką jak Top Performance a wytrzymałość tłoków w top performance z tego co się dowiedziałem jest niebo lepsza, sam będę kupował top performance.
Jest jeszcze DR EVO który dysponuje mocą zbliżoną do Airsala - może troszkę mocniejszy za cenę ~350 zł.
Wybór należy Do Kolegi.
Jeśli ma sporo kasy to są też cylindry alu Stage6 za kwoty ok. 500 zł. Ale podam jak będzie konieczność


Te podane moce to chyba z kosmosu. W TGB osiągnięcie w/w na 70cc sport AC będzie nie lada wyczynem, perfekcyjna regulacja i najlepsze podzespoły to może może... 8KM jak najbardziej ale nie 10.

Jeśli nie miałeś żadnego z cylków - nie ci to oceniać. Nie odradzaj żadnego z nich nie mając o nim pojęcia, sam posiadam używanego polini sporta(po deklarowanym przebiegu 1500km za 290zł) i po 500km użytkowania mogę go z czystym sercem polecić, jakość wykonania zarówno gładzi jak i tłoka na najwyższym poziomie. Moc z next-r zadowalająca, góra nie góra rozpędza się tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
psikus, ja nie chciałem Cię obrażać że Polini To sieka, wiem co to za cylinder ale z taką samą wytrzymałością i mocą można mieć Top Perrformance Trophy Który jest dużo tańszy.
Moce podane jakie osiąga silnik Minarelli AC. Więc okej morini nie wyciśnie takiej mocy, nie miej jednak zachowane zostaną proporcje.
Jeśli chcesz żeliwo tanie a mocne to Top Performance Trophy które ma bdb wytrzymałość i bdb tłoki ( z tego co wiem lepsze niż właśnie Polini - który też ma bdb wytrzymałość) !
Najmocniejszy z tych żeliwnych sportów jeśli patrzeć jakość/cena będzie malossi sport.
A najtańszym wyjściem ale za to słabsza moc ale dający radę cylinder alu to Airsal Sport i niech tak zostanie.

Edit.
Te moce podane wyżej to właśnie są MAXYMALNE jakie wyciska Minarelli AC przy full sporcie .
Np taki malossi sport na słabym wydechu sportowym wyciska moc 8.5 na średniej klasy 9.5 a na wydechu klasy racing 10,5 KM przy dokładnej regulacji.
Kiedyś chyba nawet wklejałem tu gdzieś testy.


Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 17:13 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Co Ty Scratch wiesz o chińskich cylindrach? Czytałeś posty innych? Osobiście zajechał do mnie ziomek TGB Acros z przebiegiem 25k, full seria, prócz cylka 65ccm. Wsiadłem na niego i się nieco zdziwiłem. Może przyśpieszenia nie miał rewelacyjnego, bo go nie regulował, ale cisnąłem im prawie 90km/h bez żadnego tuna! Oczywiście sprawy jak gaźnik itp. były czyszczone i regulowane.

@Edit
Scratch pisze:
Jeśli chcesz żeliwo tanie a mocne to Top Performance Trophy które ma bdb wytrzymałość i bdb tłoki ( z tego co wiem lepsze niż właśnie Polini - który też ma bdb wytrzymałość) !

Jeśli możesz powiedzieć, jakim tłokiem dysponuje ten cylek?


Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 17:15 przez MrCannabis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
MrCannabis, Dobra dobra kupił akurat dobry egzemplarz.
A rozumiem przebieg ten 25k zrobiony na tym cylku ? :shock: :lol: :lol:
Seryjne siadają niektórym po 10-15 a tutaj chiński 65cc wytrzymał 25k ?
Zastanów się co piszesz.
Do tego te 90km/h w TGB i tylko z takim cylindrem który moc ma chyba słabszą bądź porównywalną z seryjnym cylindrem ?
Niezła ściema.

Aha i psikus, napisałem w pierwszym moim poście że te moce właśnie maxymalne są więc wgl w czym problem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
25k to przebieg podzespołów. Cylek miał przejechane 4k! Ne wypowiadaj się jak nie wiesz, mówię o prędkości maxymlnalnej licznikowej. Nie byłem w stanie stwierdzić ile leciałem, gdyż wskazówka wyszła poza skale! Na bank nie ma takiej samej mocy co seria!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A założysz się że ma ? Albo i słabszą ?
te 65cc w nazwie ma tłok 43mm + wykonanie kanałów które mój dziadek lepiej by wykonał.
Co do nazwy tłoka widziałem niedawno na jakimś forum i sklepie internetowym ale nie pamiętam. Tak czy siak tłoki ma bdb i wytrzyma tak samo długo jak polini sport albo i więcej a cena kusząca. Moc też większa.
A zresztą luknijcie jakieś filmiki co ludzie z tym cylkiem wyprawiają ;D Byłem w szoku ale trzeba umieć szukać bo większość na YT ma źle wyregulowane podzespoły .

Aha i 4k To twoim zdaniem dużo ?
Wiesz ja mam 10k na serii z kompresją 7b i jeżdżę 75 więc jaki wniosek ?
W TGB liczniki pokazują bardzo zbliżoną prędkość, bynajmniej w tych nowszych maxymalny błąd to 5km/h minimalny 3km/h a w to że na tym chińskim 65cc latałeś 90 nie uwierzę !


Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 17:33 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:40 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
z kompresja 7 barow jeździsz??
i co powiesz moze ze dobrze odpala i wogole?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...


Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 17:41 przez romek274, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nie , odpala kaszana, szczególnie w nocy jak zimno jest czy coś, z kopki odpala jeszcze jakoś, czasem trzeba kopnąć z 15 razy nawet 20 a tak normalnie w temp 20+ stopni to za 1 razem nawet z rozrusznika da radę. Na Ciepłym silniku to też pali z rozrusznika okej. No czasem 2x kopnąć trzeba
Moc słaba, zrywa ciężko daje. Pewnie miałeś mnie za jakiegoś świra ? Jak to niektórzy piszą że na kole latają z kompresją 6b ? :roll:
W sumie jak by się uparł to da radę na koło wyrwać xD


Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 17:47 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Nie tylko kompresja u Ciebie jest winowajcą. Ja także mam kompresje 7b, ale 90latam i pali od strzała jak jest normalna temperatura.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A w nocy jak pali ? jak postoi na zimnie ? Sprawdź to. U mnie tylko to jest winowajcą bo membranę zmieniłem bo blaszki się poodginały, uszczelniacz od strony wału jest ok.
Wszystko szczelne gaźnik ok. ssanie też.

Ale to nie temat o moim problemie a o kolegi,
Jeśli coś będzie nie tak na 70cc dam znać, pierw muszę kupić te 70cc :angry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
W nocy? Jak najbardziej ok. Spali kapcia z miejsca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
MrCannabis, To dziwna sprawa ;d u mnie nie ma dobrej mocy.
Jak sprawdzałem z rozrusznika to ta kompresja wgl wynosiła niecałe 6.5 i pytam się czy może z kopki będzie większa. wyzerował kompresor i kopię - 1 kopnięcie 4.5 bara 2 kopnięcie 6.5 bar 3-4-5 kopnięcie i cały czas 7.5 bara.
A podobno jak kopie się kopką odejmuje się 0.5b tak ? i jeszcze niby z otwartą przepustnicą się sprawdza, ja sprawdzałem z zamkniętą .
Tak czy siak mechanik mówił że kompresja powinna wynosić 10 lub trochę mniej, ale na pewno nie 7.

a z tym że w nocy to chodzi o to jak stoi na dworze ! bo w garażu to też pali mi za 1-2 kopniakiem.

Zapomniałem też wspomnieć że kiedyś jak było wszystko ok to skuter chodził tak basowo bardziej a teraz tak jak keewaye tak jak by , kurcze nie wiem jak to wytłumaczyć , chodził basowo a teraz sopranowo bardziej ;d


Ostatnio zmieniony 17 maja 2011, 18:31 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...