Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2009, 6:59 
*

Rejestracja: 26 wrz 2006, 19:12
Posty: 30
Pojazd:
Mam problemy w swojej maladze:

1. Membranki które dostałem do cylka lekko odstają i nie wiem jak je wyprofilować.
2. W roku 2008 miałem 3 kraniki podciśnieniowe i każdy po krótkim czasie przepuszcza Tzn. jak zdjołem węże z gaźnika to z tego od benzyny cały czas leci benzyna Jak zgasze skuter to przez filtr powietrza kapie benzyna. Pływak jest ok gaźnik szczelny, zresztą na dwóch innych gaźnikach miałem to samo. Jak skuter odpali to chodzi normalnie. Co to może być? Może to być wina nieszczelnych membranek? A może to wina baku? Kranik do baku jest szczelnie włożony węże na kranik też.

Jak to jest z tym podciśieniem? Bo żeby się kranik otworzył to trzeba pociągnąc do siebie powietrze z węża od podciśienia, a jak wczoraj ten wąż zdjąłem z gaźnika na odpalonym skuterze to przez tą rurke przy gaźniku na którą się nakłada wąż od podciśnienia to dmuchało powietrze i to tak zdrowo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 9:32 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Cały dowcip z podciśnieniem polega na tym że powietrze zasysane przez pracujący silnik podsysa przez rurkę wprowadzoną do gardzieli gaźnika powietrze zamknięte na odcinku gaźnik-kranik.Że przy kraniku jest to zakończone membrankami zostają one tym podciśnieniem podciągnięte i otwierają przepływ paliwa.Skoro juz 3 kranik nie trzyma jest możliwe że w baku są jakieś zanieczyszczenia które weszły do kanalików w kraniku i stanęły w nim nie przechodząc dalej i blokując jednocześnie membranki aby zamknęły dopływ.Nie jest też wykluczona słaba jakość tych kraników.Spróbuj wypłukać ten kranik lub wydmuchać z niego w tył ewentualne zanieczyszczenia powodując jednocześnie podciśnienie(inaczej się nie poluzują dostatecznie).Odradzam jednak przedmuch kompresorem.No i po demontażu baku dokładna kontrola co zawiera paliwo na dnie.W przypadku jak bak będzie czysty,a z kranika nic nie wyleci ,reklamował bym je.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 15:02 
*

Rejestracja: 26 wrz 2006, 19:12
Posty: 30
Pojazd:
Bak jest czysty węże nowe w do kranika jest przykrcony filtr ktory wchodzi w bak wiec kranik tez jest czysty. Czy membranki w zaworze membranowym mogą mieć z tym jakiś związek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2009, 16:06 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Spróbuj je odwrócić,czy przylegną lepiej.A nie masz gdzieś dookoła cylka podejrzanych wycieków :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2009, 7:03 
*

Rejestracja: 26 wrz 2006, 19:12
Posty: 30
Pojazd:
Wycieków nie ma żadnych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2009, 14:48 
*

Rejestracja: 14 gru 2008, 16:46
Posty: 4
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
gbrother pisze:
Mam problemy w swojej maladze:

przez tą rurke przy gaźniku na którą się nakłada wąż od podciśnienia to dmuchało powietrze i to tak zdrowo


coś jest nie tak, musi ssać a nie dmuchać, może cofa sie mieszanka przez nieszczelne membramki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 17:35 
*

Rejestracja: 26 wrz 2006, 19:12
Posty: 30
Pojazd:
Dzisiaj zmieniłem membranki. Skuter odpalil za pierwszym strzalem i nic nie kapało. Zgasiłem go i z filtra znowu kapała benzyna :neutral: Zdjalem wąż od podciśnienia z krócca i przestało. Gdzieś mam małą nieszczelność albo miedzy karterami, albo miedzy karterem a cylinder albo między zaworem a karterem. Czy to może mieć z tym jakiś związek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 17:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Podciśnienie działa tylko podczas pracy silnika. Zatrzymanie wału powoduje zatrzymanie zasysania z wężyka.To prosty eżektor jakie spotyka się jeszcze u fryzjera.Tylko tam powietrze jest wdmuchiwane gumowa gruszką.Przelatując przez odpowiedni trójnik powietrze zasysa z naczynia płynne pachnidła.Kapanie paliwa z filtra jest powodem za duzej dawki lub zanieczyszczonego filtra.Lub też zawilgoconego :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 18:17 
*

Rejestracja: 26 wrz 2006, 19:12
Posty: 30
Pojazd:
Tak tylko że po zgaszeniu silnika przez wąż do gaznika wacha nie powinna leciec, a leci :razz: Jak zdejme wąż od podciśnienia to wtedy przestaje :sad: Filtr czysty gaźnik dobrze wyregulowany bo wczesniej na nim jezdzilem na nim 2 tyg i bylo ok. a teraz jak zdjąłem zawór to kapie;/»

Paliwo kapie na zgaszonym silniku, na odpalonym jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2009, 19:20 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To wygląda na awarię kranika.Jak nie jest to rozbieralny i płukanie nie pomoże to czeka cie nowy.Na razie radze znaleźć rodzaj mocnej klamerki którą zaciśniesz na wężu paliwowym dopóki skuter jest nieużywany.Nie ma co liczyć na skuteczność zaworu pływakowego.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy