Dzisiaj jest 27 lut 2025, 5:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2011, 21:00 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 11:04
Posty: 136
Pojazd:
witam,mam pytanko chyba gażnik przelewa bo swieca mokra we filtrze powietrza też mokro od paliwa co to może być skuter ładnie odpala ale potem straszny muł i sie dusi co zrobic z tym gażnikiem lub w ogóle jak temu zaradzić, jet jest ful seria,pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 21:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Wyreguluj... Przykręć mu śrubkę od mieszanki na gaźniku. Albo sprawdź iglicę czy nie spadła zawleczka. Jeżeli nie wiesz o co mi chodzi to sam tego nie zrobisz (mówię o iglicy)




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 18:01 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 11:04
Posty: 136
Pojazd:
poprosił bym jakiś opis lub rysunek gażnika i takie pytanie jeszcze, po wkręceniu śruby od mieszanki do końca ile obrotow powinno się wykrecić i jaka najlepsza dysza do serii z gory dzieki i pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 18:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
adek015, dobra dysza to okolo 50-60 róznie wsadzali seryjne... co do srubki to sam musisz sprawdzic kiedy skuter dobrze pracuje... jest pelno poradnikow na forum jak regulowac




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 20:28 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 11:04
Posty: 136
Pojazd:
ok,dzięki już szukam pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 8:49 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 11:04
Posty: 136
Pojazd:
witam,wczoraj bawiłem się gaźnikiem gdy zaczołem regulować śrubą od składu mieszanki to mimo że wkręciłem ją do końca to silnik nadal pracował a nawet lepięj wchodził na obroty a gdy wykręciłem dwa i pół obrotu to znowu się dusił i przelewał nie wiem o co chodzi ,nie rozkręcałem go jeszcze bo nie mogę znaleźc żadnego opisu ani schematu budowy gaźnika a nie chce niczego zepsuć szukałem i nic nie znalazłem chodzi mi o coś dla zielonych czyli czyszczenie gaźnika krok po kroku itp.moze mnie ktoś nakiruje gzie szukać .pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 9:48 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 11:04
Posty: 136
Pojazd:
ale gapa ze mnie, już wszystko znalazłem dzięki pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 16:48 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 11:04
Posty: 136
Pojazd:
witam ponownie regulacja nie daje nic tak jak wyżej nie reaguje na krecenie ,ale mam pytanie co do tłumika bo pociety cały chyba w trzech miejscach i spawany jeden gościu mówi mi że to wina tlumika ze jest żle odblokowany i że tzreba zmienić tłumik na leo ZX i regilacja i bedzie chodził powieccie czy tak może być naped seria kompresja git.niech sie ktoś wypowie bo nie mam juz do niego siły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy