Dzisiaj jest 15 lip 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2011, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 11:59
Posty: 121
Pojazd:
witam moj problem jest taki zze na zimnym silniku strasznie ciezko odpala moja malaga chcialbym wiedziec co jest tego przyczyna. Zeby odpalic moja malage musze kopac prawa noga z 20 razy lewa z 15 i znowu prawa z 8 i dopiero odpala ;/

mam 70 cc malossi i gaznik 12,5 dysza 95

moze ktos wie jak latwo rozwiazac ten problem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 21:22 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wyreguluj gaźnik,jeśli to już zrobiłeś sprawdź,czy działa ssanie automatyczne.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 5:35 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
wyregulowanie tak malego gaznika do tego cylka graniczy z cudem...
bym proponowal zakup gaznika 17,5




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 13:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
jedz do kogoś kto ci sprawdzi kompresje




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 18:26 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 14:56
Posty: 104
Pojazd:
Regulacja gaźnika + sprawdz zawór membranowy.




_________________

pitbullek6 pisze:
paczałem





Runner :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 20:46 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:39
Posty: 54
Pojazd:
O tak zawór membranowy to częsty problem muszą idealnie domykać inaczej klapa.
A sprawdzałeś świecę?
Może problem tkwi w świecy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 7:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 11:59
Posty: 121
Pojazd:
swieca jest nowa :D a co mam sprawdzic w tym zaworze? mam tam nowe membranki i mam przebicie albo na fajce albo na tym kablu od fajki bo trzymalem za gumowa fajke i mnie jebnela iskra a nie powinna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 16:08 
*

Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:39
Posty: 54
Pojazd:
Najprostszy sposób na sprawdzenie zaworu to ułóż go pod światło i dokładnie się przyjrzyj czy światło nie przebija jak przebija to lipa.
Będziesz musiał odwrócić listki lub kupić nowe jak odwrócenie nie pomoże...

Edit oprawiłem kilka literówek :)


Ostatnio zmieniony 19 maja 2011, 21:39 przez GAZDA, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 11:59
Posty: 121
Pojazd:
Czyli membranki musza dokladnie przylegac ? a co sie dzieje jak nie przylegaja dokladnie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
A nie masz cieczy na świecy ?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 11:59
Posty: 121
Pojazd:
wacha dochodzi bo tymczasowo nie mam tlumika i jak próbuje odpalic to taka mżawka leci z cylindra :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 7:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dobrą masz kompresje ? LC czy AC ? Spróbuj odpalić ze ssaniem jak masz ręczne. A jak nie to samostart albo placzek do filtra i odpali za 1 albo za 2 kopem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 11:59
Posty: 121
Pojazd:
placzek ? co to jest mam LC automatyczne ssanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 9:55 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Do filtra powietrza jakiegoś dezodoranty psiknij i odpal.
Powinien za 1 lub 2 kopem palić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 8:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 11:59
Posty: 121
Pojazd:
oki dzieki wam wszystkim za odpowiedzi napewno ktoras z tych rad pomoze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 8:45 
*

Rejestracja: 21 kwie 2011, 13:54
Posty: 54
Lokalizacja: białogard
Pojazd:
sprawdz czy masz kruciec szczelny a potem sprawdz mębranki bo moze masz nieszczelne ... problem rozwiazany...




_________________

Gdy widzę pustą drogę przed sobą buzia ma w banana zamienia się !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy