Dzisiaj jest 26 sie 2025, 10:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2011, 8:12 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
Witam, może zacznę od tego jak to się stało że wgl ten problem powstał , końcówka sezonu 2010 wyjazd do szkoły wyjechałem na żwirówke rozpędziłem się do 90 i delikatnie odpuściłem gaz w pewnym momencie silnik zgasł koło zablokowało i stoję (nie trudno było się domyśleć co się stało), zapchałem skuter do domu i rozebrałem ją okazało się że łożysko korbowodu przy wale się posypało i zablokowało wał, z tej racji że mam cylinder 70 postanowiłem kupić wzmacniany wał hpc od motoforce (używany),cylinder i tłok wygląda ok (przynajmniej tak mi się wydaje) więc nie robiłem szlifu i nie zmieniałem tłoka zmieniłem tylko wał łożyska uszczelniacze i przy okazji łożyska na przełożeniach, i wszystko było ok do momentu kiedy po odpaleniu nie zobaczyłem jak to idzie, okazało się że jedzie tylko 65 (przedtem wycisnołem z niego licznikowe 110) próbowałem ustawić gaźnik (16, dysza aktualnie siedzie 110 i polini air box) zmieniałem dysze regulowałem ale to na nic próbowałem zmienić też filtr na seryjny ale bez efektów, próbowałem pogrzebać w napędzie zmieniałem rolki (mam malossi mhr)
i centralke tak samo zmieniałem, zakładałem seryjne wario ale też bez efektów , wydaje mi się że silnik (minarelli) nie wkręca się na max obroty ale sam nie wiem już czemu, ma ktoś jakiś pomysł ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 12:43 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
sory za ppp ale sezon już dawno zaczęty a ja bez skutera, sprawdziłem kompresje i ma 9 bar, ma ktoś jakiś pomysł bo mi już ręce opadają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 12:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
wał odprężyłeś?




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 13:17 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
tzn po złożeniu stuknąć go lekko z jednej i z drugiej strony ?
nie niestety zapomniałem ale nie wydaje mi się żeby to było przyczyną choć mogę się mylić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 19:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
jaq1996, to jest właśnie przyczyną
Jak nie odprężyłeś wał ciężko chdzi i dlatego nie wchodzi na obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 21:28 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
sprawdzałem dziś i wał chodzi leciutko jedną ręką kręcę jak chce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 6:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
jaq1996 pisze:
jedną ręką kręcę jak chce

Za co kręcisz ?

Tłok, cylek na pewno nie ma rysy żadnej?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 7:52 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
za wariator, jest malutka ryska na cylku ale kompresja mierzona i ma te 9 bar więc nie wydaje mi się żeby to było przyczyną myślałem o większej dyszy ale 110 to i tak duża




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 16:12 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
wiem że ppp ale nie mam już siły , No więc sprawa ruszyła ale teraz to jakby wstecz, obejrzałem cylinder niby źle nie wyglądał ale już nie miałem sił sie z tym skuterem się użerać , kupiłem używanego Metrakita HM 70 kompresja na zimnym 10 bar, założyłem odpaliłem podregulowałem z grubsza wyjechałem na drogę i znowu to samo 70 max,zajechałem do domu i chciałem iglice podnieść , podniosłem i już nie odpaliłem, jakby go zalewało , wypale benzyne z cylindra to raz załapie raz nie ale nie odpali ,nie wiem już sam co się z nim dzieje , czy to może być wina wału że z nim coś jest nie tak , jak odpalałem i pracował to magneto/ wario idealnie prosto chodziło więc nie wygląda żeby był krzywy , co jeszcze może z nim być nie tak , ma ktoś jakiś pomysł , bo mi na chwile obecną wydaje sie że to wina wału albo zapłonu z naciskiem na wał ale co z nim może być nie tak ? ewentualnie ma chęć mi ktoś pomóc z okolic białegostoku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy