Dzisiaj jest 13 wrz 2025, 13:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2011, 9:53 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2011, 20:39
Posty: 93
Lokalizacja: Chwaliszów
Pojazd:
Który cylek lepszy Streetrace 70 cc żeliwnego czy Sprot Pro 70cc? Oczywiście do AC




_________________

Yamaha jest Bogiem
Tuning nałogiem
Prędkość to podstawa
A moc to Zabawa


Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 9:54 przez kaziu97, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 9:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 21:03
Posty: 114
Pojazd:
streetrace




_________________

- tłumnik Tecnigas Next-R
-sprzęgło Naraku [Black Edition]
-dzwon Polini Speed Bell
-sprężyna centralna Malossi żółta
-rolki 5g
-dysza 85
-wariator malossi multivar 2000
-moduł malossi TC UNIT
-łożyska wału stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 9:55 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2011, 20:39
Posty: 93
Lokalizacja: Chwaliszów
Pojazd:
Bo niektótrzy mi mówią, że ten cylek jest słaby




_________________

Yamaha jest Bogiem
Tuning nałogiem
Prędkość to podstawa
A moc to Zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 10:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Sport pro to aluminiowy jedno pierścieniowy cylinder klasy MIDRACE, czyli klasa między zwykłym sportem, a RACINGIEM. A streetrace to zwykły żeliwny 2 pierścieniowy sport. Jak dla mnie to Sport pro.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 13:07 
*

Rejestracja: 29 gru 2010, 14:15
Posty: 94
Pojazd:
Ja mam w swoim PGO stage6 sport pro 70cc i zapierdziela... elegancko mówiąc krótko mocny. Kumpel ma w aprili sr streeta i cały czas mu się coś pieprzy. Polecam Sport Pro.


Ostatnio zmieniony 22 maja 2011, 12:49 przez Robot95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 13:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Streetrace jest słabszy od Sport Pro .

Aluminiowy (sport pro) lepiej oddaje ciepło i lepsze osiągi , gdy zatrzesz nie da się zrobić szlifu

Żeliwny (Streetrace) słabszy ale gdy zatrzesz jest możliwość zrobienia szlifa i jazda :)

Decyzja należy do Ciebie :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 13:58 
Zbanowany

Rejestracja: 17 paź 2010, 19:26
Posty: 40
Pojazd:
Bierz Sport pro sam go mam i jest dobry. Też mam AC i o wiele lepsze chłoedzenie niż na streetracie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 14:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wszystko zależy od twoich oczekiwań, Sport Pro jest mocniejszy, więc ma zapotrzebowanie na lepszy wydech, więcej paliwa, mocny wał i łożyska (odpada zostawienie seryjnego wału).

Robot95 pisze:
Ja mam w swoim PGO stage6 sport pro 70cc i zapierd... elegancko mówiąc krótko zajebiście mocny. Kumpel ma w aprili sr streeta i cały czas mu się coś piepszy.


Równie dobrze moge napisać "Polecam china 4T, kumpel ma Aeroxa i się pierdzieli)... Jak dbasz tak masz, odpowiedź kompletnie bez sensu, obydwa cylindry są wysokiej jakości tylko że dla innej grupy odbiorców.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 15:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Dokładnie, zależy kto czego oczekuje.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 17:16 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2011, 20:39
Posty: 93
Lokalizacja: Chwaliszów
Pojazd:
Ja oczekuję tego by był szybki i zrywny skuter...




_________________

Yamaha jest Bogiem
Tuning nałogiem
Prędkość to podstawa
A moc to Zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 17:25 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Na obu skuter będzie szybszy i zwinniejszy. Ale jak wyżej - jeśli oczekujesz większej mocy, ale większym kosztem to weź sport pro.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Powiedz ile masz kasy przeznaczone na tuning..
Bo jak chcesz wziąść S6 Sport Pro, to musisz kupić do tego napewno wał mocniejszy, gaźnik 21mm najlepiej, mocny wydech, wariator, pasek, sprzęgło z dzwonem przydałoby się.
Do Streetrace wystarczy gaźnik 17,5 wydech ostatecznie nawet zx.. Noi łożyska na wał, jeśli wymagają wymiany. I już masz słabego sporta takim najtańszym kosztem.

Do sport pro musisz juz wał, gaźnik większy, wydech mocny itd, czyli większe koszty niż do streetrace.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 17:41 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 19:18 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2011, 20:39
Posty: 93
Lokalizacja: Chwaliszów
Pojazd:
No ja mam kase bo mi to rodzice i dziadkowie fundują...




_________________

Yamaha jest Bogiem
Tuning nałogiem
Prędkość to podstawa
A moc to Zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 19:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
To przerób od razu na LC i kupuj części pod Sport Pro :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 19:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Cytuj:
No ja mam kase bo mi to rodzice i dziadkowie fundują...
:mrgreen:
Wszystko wyżej zostało napisane, jeśli masz kase i troche oleju w głowie to weź tego sport pro, albo może jakiegoś racinga nawet?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 19:42 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2011, 20:39
Posty: 93
Lokalizacja: Chwaliszów
Pojazd:
No ale np. 700zl na cylek to wontpie żeby dali... A wał Top Racing do 18.000 obr wystaryczy? Nie ukręci się?




_________________

Yamaha jest Bogiem
Tuning nałogiem
Prędkość to podstawa
A moc to Zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 20:47 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
No pewnie że wystarczy, choćby taki Street ma moc maksymalną już przy 10000rpm




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy