Dzisiaj jest 31 sty 2025, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2006, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
gaznik ma dwie srubki . jedna od obrotów wkrecajac zmniejszam obroty wykrecajac zwiekszam . Co z druga sruba regulacji gaznika .W która strone sie kreci aby zmniejszyc dawke paliwa




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 07 lis 2013, 14:08 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2006, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2006, 17:21
Posty: 96
Lokalizacja: Płn. Mazowsze
Pojazd:
Jest jeszcze dysza, iglica, pływak...
Regulacja gaźnika nie jest wcale taka łatwa, należy zwrócić uwagę na to, że wiele gaźników nie posiada śruby regulacji paliwo/powietrze, a tylko wolnych obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2006, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Ok ale czy ktos moze mi wyjasnic tylko regulacje mieszanki ,w która strone co sie dzieje




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy