Dzisiaj jest 24 lut 2025, 19:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2011, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2011, 21:27
Posty: 228
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam
Ponieważ zauważyłem że użytkownik Yankes posiada/posiadał subframe jak kątowników i mam pytanie jaka grubość ich tych kątowników jak mozna to link z allegro bo sa rożne 250,400

I jak to ma wyglądać jak bym mógł to foto z painta.




_________________

TGB 101S ORION->ITTECO COOL(minarelli)->SUZUKI RG 80->Yamaha Neos->Aprilia sr->Romet Ogar(Swap HONDA MT)->Yamaha BWS Rocket->Gilera Stalker->
Rox 07'


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 7:41 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Subframe robi sie z rurek, mają dużo większą wytrzymałość na różne naprężenia przy niskiej wadze. Jeśli nie masz pojęcia- nie robisz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 8:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2011, 21:27
Posty: 228
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
a jakis wzor ? Bo to ją nie będę robił tyko wuja który robi płoty kłóte i prawa piece czy coś




_________________

TGB 101S ORION->ITTECO COOL(minarelli)->SUZUKI RG 80->Yamaha Neos->Aprilia sr->Romet Ogar(Swap HONDA MT)->Yamaha BWS Rocket->Gilera Stalker->
Rox 07'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 9:00 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
jaki wzór, po prostu spawasz subframe który pasuje do nowego silnika, tylko trzeba to tak zrobić żeby to było proste, i żeby nie było dwóch śladów, pozdro :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 9:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2011, 21:27
Posty: 228
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
a jak z mocowaniem pod silnik tez z rurki te rury z alu?silnik ten sam ale bardziej z tylu. Yankes tak miał w lady taki katowik na końcu w dół zakończony i do silnika




_________________

TGB 101S ORION->ITTECO COOL(minarelli)->SUZUKI RG 80->Yamaha Neos->Aprilia sr->Romet Ogar(Swap HONDA MT)->Yamaha BWS Rocket->Gilera Stalker->
Rox 07'


Ostatnio zmieniony 26 maja 2011, 9:29 przez MarcinuS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 10:21 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
Po prostu kupujesz dwie rurki i robisz, tylko to nie wystarczy byle jak przyspawać, radziłbym ci tego samemu nie robić, lepiej sobie kup subframe kieslera, tylko przykręcasz, i masz silnik bardziej z tyłu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 12:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2011, 21:27
Posty: 228
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wiem że na tuningu się nie oszczędza ale patrząc na to że wydać 250 a 100 to różnica tyko spawacz i rura ,mogę jakies foto z paint?jak to ma być bo Yankes nie miał rurek. Rura alu?




_________________

TGB 101S ORION->ITTECO COOL(minarelli)->SUZUKI RG 80->Yamaha Neos->Aprilia sr->Romet Ogar(Swap HONDA MT)->Yamaha BWS Rocket->Gilera Stalker->
Rox 07'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 12:49 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
Myślę że twój wujo będzie najlepiej wiedział jak to ma być zrobione. Poszukaj w moich postach jest fotka subframe do jetforce'a. Dobrze widać co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy