Dzisiaj jest 24 lut 2025, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2011, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Witam . Mam w domu cylinder z piaggio tph 50 cc .
Nie mam jak sprawdzić jak jeździ ten cylinder .
Wiem że coś z nim nie tak .
Oto zdjęcia :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na cylindrze nie czuć rys ( palcem ) . Są tylko takie paski , jakby tłok spuchł .

Co o nim sądzicie ?
Co wymienić ? Same pierścienie ? Tłok ? Czy zrobić szlif + nadwymiarowy tłok ?
Może kupić zestaw naprawczy czyli cylinder z tłokiem za ok. 130 zł ?

Może coś takiego ? http://allegro.pl/cylinder-70-piaggio-n ... 23734.html




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Milusiewicz, Ten cylinder z allegro odrazu odpuść sobie przerabiałem to 1200km i padł wytarł się, jeżeli piszesz że na tym nie chodzi a chceswz dla siebie to szlif i tłoczek najlepiej vertex albo meteor, a jak nie msz kasy to RMS sam mam u siebie RMSa i nie narzekam może nie jest to jakiś mega dobry tłok ale totalny szajs też nie.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Czyli pozostaje mi szlif ?




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 23:39 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Tłok do niczego już Ci się nie przyda. Cylinder jak niema progu i głebokich rys to bym zostawił :cool:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Nie mogę znaleźć szlifiarza dlatego tez muszę coś kupić , co sądzicie o :
http://allegro.pl/cylinder-tec-eco-50cc ... 90474.html


http://rooader.pl/okno_ara.php?k=katalo ... 1=&d2=&d3=




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054


Ostatnio zmieniony 26 maja 2011, 19:37 przez Milusiewicz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Milusiewicz, na pewno w Zielonej Górze jest taki zakład, te zakłady szlifują bloki do samochodów, robią tuleje czasami regenerują wały, Jak w Bydgoszczy są 4 to Zielonej jeden na pewno będzie.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Dokładnie mieszkam 30 km. od Zielonej Góry . Ten cylinder w ogóle się nie nadaje ? Co to za firma w ogóle ECO ?




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
firma to TEC. ECO to tak jakby typ cylindra. Bo jest jeszcze HQ. ECO jest tani teoretycznie tak dobry jak seria, a HQ jest droższy ale lepszy, delikatnie mocniejszy i lepiej wykonany niż seria.




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 21:59 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
ziolas94, Gdzie kupiłeś RMS :)

Byłbym wdzięczny za link silnik Vertical...

Kurczę nie ma!:( Allegro, mieloch nie ma...




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 22:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Tłok do wymiany od razu, jeżeli chodzi o cylinder to jeśli jest idealna gładź to nie widzę potrzeby robienia szlifu :)

Kupno cyla używanego niema sensu, już wolałbym zrobić szlif tego cylindra. Jeżeli masz kupować to nowy i może od razu coś mocniejszego. Chyba że idzie skuter na sell to coś taniego wsadzić żeby tylko jeździło




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...


Ostatnio zmieniony 26 maja 2011, 22:05 przez kamilos895, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 10:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
przemek.99, jakiś czas tzn. ok. 10 miesięcy temu allegro. Z tego co pamietam vertical i hori mają taki sam tłok co z resztą wynika z opisu aukcji
http://allegro.pl/tlok-40-80-rms-yamaha ... 91755.html

Najlepej napisz do kolesia czy ma w twoim wymiarze. tylko pamiętaj jak normalnie pierwszy szlif to np. 40,25 to w RMS masz 40,40.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 12:32 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
ziolas94, Tłok miałem był ok :)

Chodzi mi teraz o cały komplet cyl+tłok z pierścionkami :) Co powiecie na temat tego tec-a z mielocha




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami


Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, 12:33 przez przemek.99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 15:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
przemek.99, chodziło mi o to że mam tłok RMS, a cyl seria po szlifie.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 16:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Znalazłem osobę która wykona szlif .
Teraz pytanie jaki tłok kupić ?
RMS ? VERTERX ? METEOR ?

Ps.
Normalnie 40.40 to drugi szlif a w rms 40.40 to pierwszy ... ?




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 17:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
To zależy jak u Ciebie z kasą jest ;) RMS też jest dobry ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy