Dzisiaj jest 20 sie 2025, 7:02

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam !
W końcu przyszedł czas na zmianę wydechu w moim CPI :) Niestety za bardzo nie jestem zagłębiony w dokładne informacje dot. doboru wydechu, dlatego też liczę na Waszą fachową pomoc :) Potrzebuję dobrego wydechu do setu:
-> cylinder Minarelli AC 50ccm (seria z Yamahy Neos)
-> wariator Malossi Multivar
-> sprężynki sprzęgła Hebo Racing Pro (czerwone, oczywiście w razie potrzeby można je zmienić na inne).
Z tego co szukałem po sklepach i forach to koledzy polecają LeoVince ZX'a lub Polini For Race 3 - niestety tak jak pisałem wyżej nie znam się i jestem zmuszony prosić Was o pomoc ;) Dodam jeszcze, że najbardziej zależy mi na przyspieszeniu oraz jeżdżę głównie po mieście ;)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

Ostatnio zmieniony 23 maja 2011, 19:02 przez wojciech28, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd: Aprilia sr
Tecnigas next-r

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870

Tytuł:
**
Awatar użytkownika

Pojazd:
Koledzy mają rację jeśli chodzi o LeoVince ZX, ten wydech ciągnie od dołu, przez co faktycznie dobrze wyregulowany skuter bardzo przyzwoicie się zbiera. Do serii polecałbym również Yasuni Z, wydech podobny do ZX, ale "Yasiek" pozwala cylindrowi osiągnąć ciut większą moc przy wysokich obrotach.
Jeśli planujesz w przyszłości zmieniać cylinder na 70cc, to z pewnością godnym polecenia wydechem jest Yasuni R, świetnie sprawdzi się przy większej mocy, ale poradzi sobie również z serią, oczywiście przy dobrej regulacji.
Reasumując: gdybym ja kupował wydech do serii to wahałbym się między Yasuni Z a LeoVince ZX.