Ostatnio rozkrecalem pokrywe przekladni i wymienialem rolki, tzn regulowałem go i za mocno dokrecilem pneumatykiem i zerwal sie gwint. Nagwintowalem troche nazynka i jakos dokrecilem ale to ledwo co sie trzyma;/ Mozna to jakos lepiej zrobic bez wyjmowania wału? Drugim problemem jest ze szybko traci swoja moc na starcie. Odpale go wyjade z garazu, ladnie rwie(sprezynki hebo i centralka tez hebo czerwone) a chce wyjechac na ulice to juz jest zupelnie co innego. A jak pojezdze z 10 minut to w ogole nie chce ruszyc, musze sie odpychac nogami;/ Dodam ze cylek ma temerature caly czas 90 stopni, zreszta jak ruszy i przelamie tego muła to pozniej idzie wiec kompresja jest. Czego to moze byc wina?
_________________
-Laser X-Pro
-wario Hebo Next Generation
-sprzęgło Hebo N
-Pasek Polini Kevlar
-przeciwtalerz waria Polini
-dzwon Tec CNC R
-wał Top Racing Evolution NG
-gaźnik Metrakit Racing 19 mm
|