Dzisiaj jest 27 lis 2024, 22:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Chudy18, Nie poniżaj się bo widzę, że wiedzy też nie masz.
Nie z '99 tylko z '01 ale żeby Ciebie zaspokoić to przyszły zakup jest z '98 :wink:
http://www.scigacz.pl/Hornet,600,po,110 ... 15161.html Zobacz sobie jaki to złom. Aż dziwne, że nie bał się jechać do Skandynawii, no nie ?

Ty chyba nie masz pojęcia co to znaczy "dobry motor". Wole jeździć 10latkiem niż skoszonym 5latkiem, który będzie miał kręcony przebieg i mimo wszystko będzie wyglądał jak ideał.

Pozdrawiam zwolennika kręconych liczników i polecam pooglądać przebiegi motungów z allegro i zauważysz, że sprzęty 3 letnie mają takie same przebiegi co 10latki. Dziwne, co ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Chudy18, 26tyś to jest dużo? I co z tego że jest z 1999r? Ja mam motor z 1998 z przebiegiem 18tys i mi powiesz że to stary złom i nie powinno się go dopuścić do ruchu?




_________________

http://motoklub.malopolska.pl


Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 20:07 przez Stunter, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 20:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:19
Posty: 166
Pojazd:
Chłopaki nie ma co se strzępić nerwów, widać że chłopak nie ma pojęcia co gada, jest na forum od tygodnia i szpanuje :/ przeczytał kilka postów o motorowerach i szpan :D :|




_________________

Wolę niech mnie 12 sądzi, niż 6 niesie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Chudy18 pisze:
Po pierwsze czy ja napisałem że musi kupować z salonu?
Po drugie nie posiadam Chińskiego gówna. W porównaniu do ciebie Crazy
Po trzecie po co ma kupować repcia za tą kasę ? ---->http://moto.allegro.pl/kawasaki-ninja-250r-jedyna-taka-okazja-i1624218593.html
Po czwarte kto tu się gówno zna jak chce kupować moto z 1997 roku a z 2008 roku nie dużo więcej chyba widać różnicę .


Wszak ogłaszam że jesteś idiotą:) Crazy ma chinola? No jakoś nie zauwazylem. A moze to Ty jestes jakims rumuńskim dzieckiem podmienionym w szpitalu i gadasz tak bo Cie nikt nie kocha hmmm? Ogarnij sie i dopiero potem pisz na forum.

A co do RS no to warto miedz taki strzep bo to żyjąca legenda, gdyby mnie bylo stac na utrzymanie takiej 250tki to bym ja zakupil. A ten konkretny egzemplarz trzeba by bylo przejrzec dokladnie:)

Autor postu otrzymał ostrzeżenie.


Ostatnio zmieniony 26 maja 2011, 14:29 przez navi777, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 7:47 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 13:29
Posty: 109
Pojazd:
Asaroth pisze:
http://www.scigacz.pl/Hor...igla,15161.html Zobacz sobie jaki to złom. Aż dziwne, że nie bał się jechać do Skandynawii, no nie ?


boże, ten motorek jest kotem <3 :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 13:18 
*

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:29
Posty: 63
Pojazd:
W naszych stronach tacy p*** teoretycy jak chudy wylatują z garaży. Człowieka w necie nie poznasz wiec trudno mi go dalej oceniać..

Komentując sprawę RS. Może i jest legendą jednak dla mnie klase 2t wymiata RGV 500 [klik] :mrgreen: RS 250 oddaje moc w bardzo beznadziejny sposób czyli jak na 2t przystało, długo nic i nagle wchodzi w rezonans, jest zryw i tak już ciągnie do tych 220/30km/h. Jeśli nie zniechęca cię spalanie, dzwięk silnika dwusuwowego i perspektywa remontu; bierz. Radziłbym się jednak rozejrzeć za jakąś 500/600 w 4T


Ostatnio zmieniony 26 maja 2011, 13:42 przez yasiek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 14:31 
*

Rejestracja: 16 paź 2010, 23:25
Posty: 104
Lokalizacja: brać kase na paliwo?
Pojazd:
Chudy18, chyba cie nikt kultury nie nauczyl ...
Zamiast wypowiadać sie bez sensu to lepiej poczytaj troche o tym i o tamtym ....
Jak juz bedziesz wystarczająco wiedzial to wróć i zacznij dyskutować na forum ..
A tak nawiasem to niezly jesteś skoro Piaggio nrg to jest dla ciebie chinol ...
PzDr. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Leito nie kupuj 250cm w 2T! się zabijesz! Czytałem że lepiej od litrówki zacząć niż od tego bo nagle dostaje kopa i na zakręcie może być nie ciekawie :/... Poza tym niewiele dołożysz i masz w dobrym stanie Honde Hornet itp :), które sa i milsze i zapewniają lepsze osiągi :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 20:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2011, 19:33
Posty: 144
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd:
Chudy18, to ze moto jest z 1995 czy innego rocznika i z przebiegiem 25k+ nie znaczy ze jest rozjebany ... moze byc zadbany i jezdzony normalnie a to ze ktos szlifa zaliczyl moze sie zdarzyc ... jak ciebie by wsadzis bez kontatku z zadnym motorem odrazu na hayabuse to bys sie zesral... chcesz przyklad ? kumpel ma aeroxa 100ccm 40k przebieg nic mu sie nie zjebalo jeszcze dba o niego jak ...
a drugi przyklad kumpel ma tez roxa 100ccm z 2004 lub 2003 13k przebieg i juz wal wymienial bo nie dba o niego po dziurach leci z 90km/h wiec jesli patrzysz na rocznik i przebieg a nie stan silnika tzn jak wyglada po sciagnieciu plastikow, na jakim oleju jezdzil, itp itd to jestes krotko mowiac d.....




_________________

Tecnigas Next-R
Malossi Multivar
Rolki 6.9
Dzwon Stage 6 WC Team
Plany:
Airsal t6 70ccm
Tacnigas rs70
dellorto phbg 19mm red edition
polini air box
sprzeglo s6 sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ulan pisze:
Leito nie kupuj 250cm w 2T! się zabijesz! Czytałem że lepiej od litrówki zacząć niż od tego bo nagle dostaje kopa i na zakręcie może być nie ciekawie :/... Poza tym niewiele dołożysz i masz w dobrym stanie Honde Hornet itp :), które sa i milsze i zapewniają lepsze osiągi :).


The smell of 2 stroke makes me horny . Ułan , po co kupowałeś skuter za 3 czy 4 k jeżeli za tą kasę można mieć mocniejszą 600'te z lat 80'tych ? 2T ma swoje wady, 4T swoje - każdy jeździ czym lubi. Ja jak najdłużej zostaje przy 2T - ba, jeszcze sobie kiedyś kupię Trabiego i załaduje silnik z W-353 :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 12:40 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
2T pieknie oddaje moc :D To mi sie podoba. Jedziesz i nic a potem nagle taki kop dostaje ze az milo :D




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 16:37
Posty: 126
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Rezo się włącza ^^




_________________

Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
Dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia bro, 2000 rok
I dlatego nienawidzę drugiego dnia Świąt

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=131453




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 19:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
250 2t od razu jedzie nie trzeba wkręcać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 8:40 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Leito, I co byłeś zobaczyć




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2008, 20:10
Posty: 274
Lokalizacja: Borów/Wrocław
Pojazd:
Konrad324 pisze:
250 2t od razu jedzie nie trzeba wkręcać.


Jesteś pewien? Po otwarciu zaworu wydechowego zaczyna się ogień. 2T przecież mają tendencję do oddawania pełnego momentu obrotowego na wysokich obrotach (przeważnie 6-8 tysięcy) w porównaniu do nisko "ciągnących" silników 4T. Wiem, bo mam osobiste doświadczenie, nie piszę ot tak sobie. Moja Rs'ka ledwo ciągnie od dołu, po przekroczeniu 7 tysięcy obrotów przednie koło podnosi się wraz z zaworem :twisted:




_________________

Pro - da' way of my life.

Zerknij na moje aukcje! To nic nie kosztuje :)
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=11728312




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 16:37
Posty: 126
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Oskar. pisze:
Leito, I co byłeś zobaczyć



Tata powiedział, że jak sprzedam skuter i enduraka to jedziemy po niego.


@wiecie może gdzie dostanę do niego podstawowe części czy na wymiar? Chodzi mi o tłoki, korby, wał, filtry, gaźniki, zestawy napędowe Did'a i całą resztę.




_________________

Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
Dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia bro, 2000 rok
I dlatego nienawidzę drugiego dnia Świąt

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=131453




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 22:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
maly66625, Chodzi mi o to ze 250 2t bez otwierania zaworu bardzo dobrze jedzie, przykładowo YZ 250 na 1 biegu praktycznie z wolnych obrotów na koło sam staje.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 6:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
filtry korby i tloki to nie problem bo pasuja od rs 125, jedynie do filtrow nie jestem pewien, wal da sie regenerowac, po co ci gazniki?




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 15:14 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
RS250 wyszła jakaś limitowana czy coś? Mało tego widać...
Wie ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 17:52 
moim zdaniem opyla się to kupić. Tyle ze wytarguj jeszcze lepszą cenę i zrób go na oryginał malowanie i te sprawy :mrgreen: Ja od początku miałem tendencję i przekonanie do 2t, no po prostu jest mocniejsze od 4t i tyle :P 4T zdaje egzamin jak ma pojemność przynajmniej te 250 cc - chociaż i tak taki silnik będzie miał małą moc w porównaniu z taką aprilką :mrgreen:
Gdyby mnie było stać na utrzymanie takiego motoru też bym się na to skusił, jak dla mnie jest to jeżdżąca rakieta + dźwięk dwucylindrowego dwusuwa po prostu miodzio :mrgreen: :twisted:




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy