Dzisiaj jest 21 lip 2025, 17:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2011, 18:52 
Zbanowany

Rejestracja: 23 wrz 2010, 13:31
Posty: 123
Pojazd:
Siema, wiecie może czy od złej regulacji może grzać się strasznie przekładnia? Przejade 500m i kapa wchuj gorąca, ostatnio jak pasek pękł i odkręciłem kape i chciałem przeciwtalerz ściągnąć to mam poparzenia na palach takie gorące..
I drugie moje pytanko, czy przy gaźniku 17,5mm i cylku Malossi Sport 70 jest tak strasznie słabe chłodzenie, i od tego się kapa tak grzeje?




_________________

BWS NG `96r
Malossi Sport 70
Doppler S3R
Dellorto 17,5 PHBN + Polini Air Box
Hebo NG
Stage6 Wingcooler
Rms Race(Hebo +50, Polini miękkie)
Hebo Kevlar
Top racing evo ng + ntn c4 + corteco


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 19:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
A co ma piernik do wiatraka ??




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2011, 10:23
Posty: 84
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
właśnie :D




_________________

Stage6 Racing
Hebo New Performer
Hebo Next Generation
Hebo N
Hebo Kevlar
Dellorto PHBG 21mm
Tec Racing

Sprzedam AEROXA !!
LINK http://allegro.pl/yamaha-aerox-racing-s ... 07188.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 20:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
To nie wina regulacji gaźnika. Ciskasz oporem przez długi dystans?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 20:23 
Zbanowany

Rejestracja: 23 wrz 2010, 13:31
Posty: 123
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
To nie wina regulacji gaźnika. Ciskasz oporem przez długi dystans?

w jakim sensie oporem? pod górke, na hamulcu, jeżeli tak to nie . gaźnik wyregulowany bdb wkręca się ładnie, świeca kawa z mlekiem :)




_________________

BWS NG `96r
Malossi Sport 70
Doppler S3R
Dellorto 17,5 PHBN + Polini Air Box
Hebo NG
Stage6 Wingcooler
Rms Race(Hebo +50, Polini miękkie)
Hebo Kevlar
Top racing evo ng + ntn c4 + corteco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 21:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
A co z temperaturą silnika? Może to silnik cały się grzeje? stąd ta temperatura.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 21:18 
Zbanowany

Rejestracja: 23 wrz 2010, 13:31
Posty: 123
Pojazd:
^DawiD^, właśnie cylek jest chłodniejszy niż cały napęd;/ nie wiem możliwe też, że za mocna centralka i jest za mocne tarcie ? wcześniej było all ok i teraz tak nagle.. ;/




_________________

BWS NG `96r
Malossi Sport 70
Doppler S3R
Dellorto 17,5 PHBN + Polini Air Box
Hebo NG
Stage6 Wingcooler
Rms Race(Hebo +50, Polini miękkie)
Hebo Kevlar
Top racing evo ng + ntn c4 + corteco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
lesiuswdn pisze:
możliwe też, że za mocna centralka i jest za mocne tarcie ?

Cytuj:
Hebo +50

Hebo +50 to jest miękka sprężyna ;) Ale jak podpis kłamie, to zmień na inną, bo twardsza centralka podwyższa obroty i pracę silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 21:27 
Zbanowany

Rejestracja: 23 wrz 2010, 13:31
Posty: 123
Pojazd:
^DawiD^, kurde zapomniałem zmienić jest +90, rolki 4.1, i miękkie sprężynki na sprzęgle.




_________________

BWS NG `96r
Malossi Sport 70
Doppler S3R
Dellorto 17,5 PHBN + Polini Air Box
Hebo NG
Stage6 Wingcooler
Rms Race(Hebo +50, Polini miękkie)
Hebo Kevlar
Top racing evo ng + ntn c4 + corteco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 21:51 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 20:31
Posty: 298
Pojazd:
jesli sie grzeje to cos zwiozane ze sprzegłem moze okładziny sie wytarły?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 21:59 
Zbanowany

Rejestracja: 23 wrz 2010, 13:31
Posty: 123
Pojazd:
Cupkinson, Okładziny jak nówki, jeden z userów innego forum podpowiedział mi, że wina grzania się całego układu napędowego może leżeć po stronie sprężynek sprzęgła. Jutro prawdopodobnie dojdą mi łożyska złoże silnik, i na pojutrze dostnie dzwon S6 WC i wrzuce mu inne sprężynki :D

Ale licze na wasze dalsze wskazówki.




_________________

BWS NG `96r
Malossi Sport 70
Doppler S3R
Dellorto 17,5 PHBN + Polini Air Box
Hebo NG
Stage6 Wingcooler
Rms Race(Hebo +50, Polini miękkie)
Hebo Kevlar
Top racing evo ng + ntn c4 + corteco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy