Dzisiaj jest 09 sie 2025, 13:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Luzy na wale
Post: 31 maja 2011, 21:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 15:58
Posty: 61
Pojazd:
Witam,


Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 21:13 przez captive, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
captive, Mówisz o luzach korbowodu góra-dół ?
jeśli tak wał domaga się wymiany, pewnie ma większy przebieg niż te ~20tyś

przy okazji bedzesz zmuszony wymienić łożyska wału :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:57
Posty: 76
Lokalizacja: od mamy i taty
Pojazd:
captive pisze:
wał rusza się w przód i tył

kozi677 pisze:
Mówisz o luzach korbowodu góra-dół ?


Wy panowie mówicie o całkiem innych rzeczach...
I nie można tego w sumie jednoznacznie stwierdzić co jest tak na prawdę do wymiany :<




_________________

Obrazek

Pawson_14 pisze:
Witam czy Gaźnik Yasuni 17,5 mm jest dobry

...tak, nawet nadaje się jako słuchawka pod prysznicem !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2011, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
KOssO_69, a mi sie zdaje ze nie doczytałeś, postu...

jak napisał captive, jego wał ma luzy

captive pisze:
okazało się że wał rusza się w przód i tył ( tak jakby się wysuwał i wsuwał) do tego dochodzą wibracje podczas jazdy.


co do osiągów silnika jeśli ci chodzi o luzy, na łożyskach to one nic nie mają, do pracy silnika.
oprócz odgłosów które dochodzą :)
czemu tak stwierdzam ? - zadajesz sobie pytanie a to dla tego ze miałem taką sytuacje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jak wał może mieć luzy przód tył???

Może on mieć góra-dół czyli łożyska. Jeżeli Ma luzy na łożyskach to kozi677, Ma to ogromny wpływ na prace silnika.

1.Ciężkie odpalanie
2.Niekiedy Hałas
3.Wibracje, pukanie
4.Jak padną całkiem łożyska to i Pojdzie Cylinder jak i sam wał




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 10:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
nike375, Miałem teflonowe łożyska, zostały w nich same kulki.

1. Zero problemu było z odpalaniem
2. jak pisałem wcześniej, były stuki dochodzące z silnika.
3.żadnych wibracji nie było wyczuwalnych.
4.akurat w teflonie z cylindrem nic się nie stało.

nike375, jak byś zauważył ja nie pisałem ze wał może mieć luzy przód tył.
tylko góra*dół..............




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
kozi677, Sadząc iż po przebiegu 20tyś captive, ma seryjne łożyska czyli metal.
Jak mu padną to Rozdupczy się wszytko.

1. Zmieniałem 4 kolegom łożyska i w każdym przypadku ciężko odpalał.
2.Przód tył to może mieć na korbie wtedy wał do wymiany.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 13:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 15:58
Posty: 61
Pojazd:
Nic innego jak kupić wał + łożyska. Skręce jakiś film może i wam pokaże jak ten wał się rusza.


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 13:06 przez captive, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Łozyska wymień chyba że masz kase i planujesz tuning to i wał :) Teflon nie uszkadza cylindra bo on sie spala ;) A metal to wiadomo cylinder do kosza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 13:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
kozi677 pisze:
co do osiągów silnika jeśli ci chodzi o luzy, na łożyskach to one nic nie mają, do pracy silnika.
oprócz odgłosów które dochodzą
czemu tak stwierdzam ? - zadajesz sobie pytanie a to dla tego ze miałem taką sytuacje .

Hmm, może ty tak nie miałeś, ale to tak samo jak z brakiem kompresji..niektórzy piszą, że skuter nie ma siły i wgl . Mojemu koledze nie chciał zapalić, ew. z wiertarki, a szedł normalnie, bez żadnych mułów .
Tak samo jest z łożyskami. U mojego kolegi gdy padały łożyska skuter zamiast jechać 105 (bo taki był v-max) leciał tylko 70, a z każdym kilometrem prędkość spadała.
Więc nie zawsze są takie same objawy tego. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 15:58
Posty: 61
Pojazd:
No nie wiem jak tam zrobić wole już kupić wał i te łożyska, bo jak bym kupił łożyska i to by jeszcze tego wina nie była to nie chcę mi sie dwa razy rozkręcać, dlatego poczekam do wakacji, az uzbieram kase i kupię komplet łożyska i wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 14:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
captive pisze:
No nie wiem jak tam zrobić wole już kupić wał i te łożyska, bo jak bym kupił łożyska i to by jeszcze tego wina nie była to nie chcę mi sie dwa razy rozkręcać, dlatego poczekam do wakacji, az uzbieram kase i kupię komplet łożyska i wał.

Jak chcesz, ale moim zdaniem to wały seryjne (jeśli taki masz) są bardzo wytrzymałe, więc dobrze jest tylko wymienić łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 14:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
^DawiD^, Dokładnie;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 15:58
Posty: 61
Pojazd:
To zamówię łożyska i założę, jeżeli będzie nadal problem to kupie wał. Tylko będę miał więcej roboty.. tak apropo mam tuning na poziomie racinga, ale niestey gdy go kupilem byl juz po tuningu i nie wiem jaki wał tam siedzi.. ale wątpie aby poprzedni własciciel do takiego setupu dał wał serie.. i czy ten luz napewno jest przez łożyska ?


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 14:51 przez captive, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
nike375, ja na liczniku miałem 14 tyś i już były wymieniane łożyska. wiec ?
na przebieg nie patrz, mógł być kręcony albo coś...
^DawiD^, Dodam ze w moich starych łożyskach nie było nawęd śladu po koszykach same kulki, wiec możesz się domyślać jak to chodziło...
Zazwyczaj jak jest uszkodzone łożysko, to szybko siada simering.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 15:58
Posty: 61
Pojazd:
Kupuje jednak wał TEC Evo, pierścienie - simmeringi = 390zł z przesyłką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
kozi677, |To chyba jak kręcony był to z ,,x'' tys zmniejszyli na 2o tys.
Mniejsza z tym łożyska do wymiany.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy