Dzisiaj jest 18 lip 2025, 16:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2011, 19:23 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Witam ! Mam kilka pytań w sprawie aprilia rs 50 ! Może ktoś sie napotkał z tym problemem :/

1. Niedawno miałem taki problem że na rogzrzanym silniku czasem i nie do konca jak stałem na swiatlach (mamy długie dosyć swiatła) ruszam a tu koniec dupa zdechniecie i gasnie :/ hmm jest tak jak postoje na swiatlach troche dłuzej na wolnych bez dodawania gazu na luzie . Na zimnym tego cuda nie ma . Co to może być ? Na docierce przejechałem 370 km (cylek szlif 50 ccm gilardoni + new tłok) i ani razu jej nie przegrzałem więc nie wiem .
2. Czy gażnik 17,5 będzie ok do tego setupu bo mam 19 mm i nie wiem czy nie jest do niej przyduzy :)

3.Dziękuje za pomoc w punkcie pierwszym to chciałem odac ze jak zgasnie to pali na ssaniu trzeba ja potrzymac na obrotach i potem jak wpadnie to jedzie najgorzej jak znowu sie zatrzymam :/wtedy trzyma obroty 1 bieg ruszam i jest przymulenie az w koncu zgasnie .
POzdro Kamilos


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:13
Posty: 70
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Regulowałeś gaźnik? Też tak miałem, że jak stanąłem to musiałem ciągle gazować, żeby mi nie zgasł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 6:00 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Kolor świecy kawa z mlekiem mnie to zastanawia ze to jest tylko na cieplym silniku ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 7:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
2. Wątpie ja na tym samym cylindrze latałem na gaźniku 21 i było ok:P Tylko dziwi mnie jedno ja też mam Gilardoni w swojej i on jest na nicasilu i nie wiem jak tam można szlif zrobić... A jak zrobiłeś to zdarłeś powłokę nicasilową i cylinder na wywalenia


Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 7:30 przez moto_fan4, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 14:15 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
To żeliwo było :) A pisze na nim gilardoni na serio :) Też czytałem o tych cylkach . Najlepsze jest to że nie gasnie jakbym miał rozregulowany gaznik normalnie trzyma obroty daje gazu a tu zamuly az kilka razy przegarowa i poszedl :/ Nie zawsze to jest


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 14:16 przez Kamilek8894, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 15:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Mam coś podobnego w roxie, podkręć mu minimalnie obroty




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy