Dzisiaj jest 04 paź 2024, 21:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 554 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 12:37
Posty: 661
Pojazd:
Strasznie zniszczona można próbować ale efekt kiepski będzie




_________________

Polerowanie aluminium,spawanie plastików, renowacja części,malowanie mniejszych elementów.
Sprzedam części Katana,Sym,Peugeot,Romet,Jawa
TANIO GG 10293344


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 19:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie nadaje sie? eee ? ;(

ale dobry prześwit ma tam gdzie nie ma wgniecen wiec bedzie ok chyba, bo woda nie krąży chyba w tych spilarkach tylko po boku.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Nadaje się, ale im więcej masz powgniecanych tych "spiralek" to gorsze chłodzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 19:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ufff, ona ma tak na bokach chlodnicy jak dmuchne to czuc mocno powietrze na srodku troche slabiej ale tez czuc, a we wgniecnie jak dmucham to bokiem idzie od tych wgniecen wiec bedzie chyba ok.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Gdzie sie da spróbuj prostować śrubokrętem płaskim albo nożem. ja u siebie co sie dało wyprostowałem jako tako. Choć u mnie malutko było takich zgniecionych...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale mam wyprostowac te wgniecenia mocne bo ich sie juz chyba nie da, czy te na srodku co tak slabiej sie dmucha?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Prostuj te co sie da. Czyli te mniej bo te mocno już nie da rady. Ale spróbować możesz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ok to sprubuje moze sie troche uda.

bo chyba od SR chłodnica tez podejdzie czy nie już?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Nie ma tak, że się nie da. Ale na razie jeździj na tej chłodnicy, będzie się grzał to zmienisz, ale wątpie. przyjeżdzaj do białego w wakacje to coś będziem robić :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ta czym przyjade? ;p

na razie to do silnika musze kupic pompe wody bo nie ma ;p.

i w sierpniu albo koniec lipca zakladam silnik ;p.

bo musze kupic weze do chlodnicy itp.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 20:40 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
To jeździj na kiłejowskim :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 21:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no jezdze, tylko musze kupic pare rzeczy do LC,

i najgorsze to jak zamocowac tą diablice do ramy? chodzi mi o chłodnice ;p.

mam 2 pomysły ale one słabę są.

1 to ten z blaszką.

2 to żeby wziąść zacisk taki na srubokrety, dać go za te kolce do mocowania w chlodnicy i za rame potem skrecic to mocno, ale odpadnie chyba albo bedzie sie chłodnica slizgac po ramie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 21:02 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
A przyczepiaj na opaski zaciskowe hahahaha xD
zrób se kontowniki z blachy, wywierć dziury i czepiaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 21:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
mam 2 pomysły ale one słabę są.

1 to ten z blaszką.

2 to żeby wziąść zacisk taki na srubokrety, dać go za te kolce do mocowania w chlodnicy i za rame potem skrecic to mocno, ale odpadnie chyba albo bedzie sie chłodnica slizgac po ramie.

chodzi mi o te zaciski co sie do wezy w chlodnicy zaciska te na srubokterty.


Cheldoro96,

a mozesz mi to rozrysowac w paincie jak bys to przymocował :ups: ??




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 21:04 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 0:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Na moje szczescie ;)

Jak kupowałem silnik od kolegi z forum tego, to sie dowiedziałem że ma chlodnice do f15 bez skaz i mi ją odda za symboliczne "za darmo" 30 zł ;p, wiec wrzuci mi ją do silnika i przyjdzie mi to mniej wiecej wtorek-środa, bo DHL wysyła w poniedziałek.

Wiec jesli bedzie ok z chlodnicą tzn nie bedzie wgniecen itp to, problem z chlodnicą zarzegnany ;p

Brakuje mi tylko pompy wody i węży do chłodnicy, bo mam jakieś ale one są zaniedbane mocno, i kupie 3m za 90 zł na s-x-t przezroczysty z jakąś sprezyną w srodku żeby sie nie giął ;).

Wiec kolejny up jak przyjdzie silnik.

Teraz poszukuje całej kompletnej pompy wody z deklem.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 11:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
Będzie niezła bestyjka ;) Powodzenia :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
mam pytanie do autora i do profesjonalnych userów, czy stage6 pro replica to jest dobrzy wybór, myślałem nad tym, aby kupić wydeszek, nie w chronie i maznąć bezbarwnym żaroodpornym. Ten wydech trudno jest regulować? Osiągi się zancznie poprawiają?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Tak dobry zajebiwyjeb wybór, nie ma czegoś takiego jak trudna regulacja, ludzie wbijecie sobie to do łba?

PRO REPLICE reguluje sie jak każde inne wydechy, tylko trzeba mieć cześći regulacyjne i czas, a za to nam pro replica wynagrodzi zajebistym butem i v-maxem.



ps. mam pytanie w silniku minarelli horizontal taki jak aerox dzwon jest na 107mm?

i jak jest cały niebieski i fioletowy lekko to do wymiany? caluśki dzwon taki jest. Przebieg 10tyś km, mego kolegi rox.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Pyle pisze:
Tak dobry zajebiwyjeb wybór, nie ma czegoś takiego jak trudna regulacja, ludzie wbijecie sobie to do łba?

PRO REPLICE reguluje sie jak każde inne wydechy, tylko trzeba mieć cześći regulacyjne i czas, a za to nam pro replica wynagrodzi zajebistym butem i v-maxem.



ps. mam pytanie w silniku minarelli horizontal taki jak aerox dzwon jest na 107mm?

i jak jest cały niebieski i fioletowy lekko to do wymiany? caluśki dzwon taki jest. Przebieg 10tyś km, mego kolegi rox.


Tak, dzwon ma średnica 107mm. Ja bym tego dzwonu nie wymieniał, praktycznie każdy dzwon już po kilkuset kilometrach jest fioletowy. Ważne żeby nie był krzywy.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
właśnie ale u niego cały on jest po srodku z boku, i tak troche skacze jak by.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 554 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 28  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy