Dzisiaj jest 01 lis 2024, 5:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2009, 0:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 22:47
Posty: 21
Lokalizacja: huta szklana
Pojazd:
Otóż w sendzie mam orginalny gażnik PHVA14 i mam zamiar zmienić go na 21. Na Mielochu najbardziej odpowiada mi PHBG21 link: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c04a218d0e .

I mam takie głupie pytanie: czy PHBG to jest to samo co PHVA i podpasi do mojego derbi (drd 2005r.) :?:




_________________

___najważniejsze żeby moto jeździło pod tobą ,a nie po tobie - ale czasem bywa odwrotnie___DERBI SENDA DRD SM LIMITED.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 1:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
bzykuś pisze:
I mam takie głupie pytanie: czy PHBG to jest to samo co PHVA

Jedno wyklucza drugie, na co dwie nazwy tego samego produktu?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 12:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 22:47
Posty: 21
Lokalizacja: huta szklana
Pojazd:
Czyli co, nie podejdzie?




_________________

___najważniejsze żeby moto jeździło pod tobą ,a nie po tobie - ale czasem bywa odwrotnie___DERBI SENDA DRD SM LIMITED.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 12:32 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Nie wiem czy mam rację ale VA, a BG różnią się tylko tym, że PHBG ma dojście do cieczy oraz dysze na 5mm.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 14:26 
*

Rejestracja: 02 lis 2008, 11:02
Posty: 24
Lokalizacja: Opatów
Pojazd:
Niektóre PHVA mają dojście na ciecz. :wink:
PHBG nie ma miejsca na podciśnienie, dlatego często wykorzystywany jest w moto (biegówki), natomiast PHVA ma podciśnienie.

Co do tematu, to z tego co wiem do większego gaźnika w Derbi potrzeba większego króćca, bo seryjny jest przystosowany tylko do 12/14/17,5mm... Ja kiedyś zakładałem 19mm PHBG do mojego GPR i brakowało odrobinkę, ażeby mogło ładnie wejść w swoje miejsce.
Foto porównawcze 14mm PHVA oraz 19mm PHBG:
Obrazek




_________________

Pozdro, DamianUV.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 15:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
DamianUV pisze:
PHBG nie ma miejsca na podciśnienie

Niektóre mają podciśnienie, a nawet olej.

Gaźnik powinien pasować, średnica od strony króćca jest prawie identyczna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 16:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 22:47
Posty: 21
Lokalizacja: huta szklana
Pojazd:
Czyli jak bym założył PHBG to poza króćcem reszta by pasowała i moto by chodziło normalnie. Chodzi mi tylko o to czy ten gaźnik podpasi do derbi i czy zasada działania nie jest inna niż w PHVA. DamianUV jak zakładałes ten 19mm to musiałeś wymienić kranik podcisnieniowy na zwykly?




_________________

___najważniejsze żeby moto jeździło pod tobą ,a nie po tobie - ale czasem bywa odwrotnie___DERBI SENDA DRD SM LIMITED.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 18:11 
*

Rejestracja: 02 lis 2008, 11:02
Posty: 24
Lokalizacja: Opatów
Pojazd:
U mnie w GPR nie ma kranika podciśnieniowego i nic nie zmieniałem.
Przewody jakie idą do gaźnika to benzyna i olej.

A co do gaźnika, to nie zmieniałem go już i wsadziłem z powrotem ten 14mm PHVA, bo 19-stka nie chciała wejść na tą gumę od króćca (brakowało dosłownie parę milimetrów żeby to się ładnie zgrało).




_________________

Pozdro, DamianUV.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 22:47
Posty: 21
Lokalizacja: huta szklana
Pojazd:
Ja w sendzie mam podciśnienie i myślałem że gpr'ki tez mają. Jak ci gażnik nie dochodzi do króćca to możesz kawałek wężyka gumowego dorobić




_________________

___najważniejsze żeby moto jeździło pod tobą ,a nie po tobie - ale czasem bywa odwrotnie___DERBI SENDA DRD SM LIMITED.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2009, 23:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Ja mam w sendzie 19mm- wchodzi bez problemu, średnica od strony króćca jest nieco większa ale pasuje. Ja mam w mojej sendzie króciec top racing ale do seryjnego króćca tez wejdzie 19.

Przy kupnie patrz po której stronie ma sruby do regulacji bo ja kupiłem przystosowany do minarelli i mam sruby po tej stronie co wydech. Na seryjnym wydechu jest ok ale przy mk nie da sie regulowac składu mieszanki.




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy