Dzisiaj jest 27 lis 2024, 22:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2011, 9:59 
*

Rejestracja: 03 cze 2011, 9:45
Posty: 1
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów.

Od jakiegoś czasu mam problem z moim piaggio. Silnik 4T 125ccm (tzw pre leader) - taki jak w vespie ET4

Motorek kupiłem niedawno i niewiele na nim się najeździłem, bo zauważyłem pewne niedomagania (lużny pas napędowy, zużyte rolki itp). Postanowiłem tez wymienić kontrolkę oleju (poprzedni właściciel powiedział, że jest uszkodzona) - po wymianie okazało się, że motorek wskaznik ciśnienia zapala się po lekkim rozgrzaniu silnika.

Wymieniony olej, filtry czujnik - symptomy dalej takie same, pomiar ciśnienai wykazuje, że spada prawie do zera gdy silnik lekko się rozgrzeje, na starcie jest niewiele 0,3 atm

Ciśnienie za to i to spore tworzy się w samej misce olejowej, gdzie zanurzona jest pompa (gdzie też znajduje się zawór upustowy). Przy pracującym silniku po odkręceniu korku wlewu oleju - strzela gejzer z oleju.

Olej mocno spieniony.
Zdjąłem chłodniczkę oleju, pompę, sprawdziłem kanały - są drożne. Pompa wygląda OK.
Odma założona OK.
Jedyne podejrzenie pada na zawór upustowy lub niestety cylinder...
Jak sprawdzić zawór upustowy? Przy jakim ciśnieniu powinien się otworzyć?
Jak sprawdzić czy przyczyna nie leży w jakiejś dziurze w cylindrze czy przedmuchach...

Rozkładam już ręce nie wiem gdzie dalej szukać.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy