Dzisiaj jest 02 lut 2025, 14:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2009, 17:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Witam.

Mam pytanie.. Otóż upatrzyłem sobie wydech Leo ZX w chromie, za niewielką cenę, ponieważ ma on wgniecenie. I tu moje pytanie.

Jaki wpływ to wgniecenie wywrze na osiągach? Da się to jakoś naprawić?

Foto:
Obrazek




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2009, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
Witam.

Mam pytanie.. Otóż upatrzyłem sobie wydech Leo ZX w chromie, za niewielką cenę, ponieważ ma on wgniecenie. I tu moje pytanie.

Jaki wpływ to wgniecenie wywrze na osiągach? Da się to jakoś naprawić?

Foto:
[url=http://img504.imageshack.us/img504/9519/leozxzxtu7.th.jpg]Obrazek[/URL]


Jaki masz skuter? Ja jak kiedyś kupowałem ZX'a to miał on już takie fabryczne wgniecenie - w Peugeotach blokuje o jakąś część. Nie unikniesz tego, a ni nie naprawisz. Co do osiągów to nie pogorszy Ci ono ich. Pozdrawiam.




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 18:07 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ponieważ wgniecenie jest w szerzej części tłumika to nie powinno przeszkadzać. Naprawa? ja bym z drugiej strony (od koła) wywiercił otwór i delikatnie grubszym o średnicy około 20mm lekko zaokrąglonym prętem, za pomocą młotka wystukał wgniecenie, a następnie zaspawał wiercony otwór.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 18:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
adames pisze:
Ponieważ wgniecenie jest w szerzej części tłumika to nie powinno przeszkadzać. Naprawa? ja bym z drugiej strony (od koła) wywiercił otwór i delikatnie grubszym o średnicy około 20mm lekko zaokrąglonym prętem, za pomocą młotka wystukał wgniecenie, a następnie zaspawał wiercony otwór.



To jest fabryczne wgniecenie. :O




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 19:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Cytuj:
To jest fabryczne wgniecenie. :O


Nie rozumiem cie :???: Jak może być tłumik fabrycznie wgniecony ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 19:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:21
Posty: 447
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
U mnie w LV SP3 też jest fabryczne wgniecenie od spodu tłumika, a to wszystko na miejsce na nóżkę centralną, żeby nie obijała o tłumik tylko taką gumę okrągłą co jest przy tłumiku :wink:




_________________

Pozdro, Carlos

Honda SJ70 Bali:
Polini Sport 70ccm
Hebo Next Generation
Leo Vince SP3
V-Max licznikowy: 95 - 100 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 20:59 
*

Rejestracja: 22 lis 2008, 10:17
Posty: 22
Pojazd:
i co nie przeszkadza to w osiągach ? Bo przez przypadek zrobilem sobie 2 małe wgniecienia dużo mniejsze jak wkrecałem tłumik w imadło ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 19:06
Posty: 346
Lokalizacja: Paris
Pojazd:
serek662 pisze:
i co nie przeszkadza to w osiągach ? Bo przez przypadek zrobilem sobie 2 małe wgniecienia dużo mniejsze jak wkrecałem tłumik w imadło ;(


To zależy od miejsca, ale raczej nie ;)




_________________


[center]
Peugeot TKR Corsa 70cc 2ned ScooterCenter.de
(Keihin PWK 24mm)

Obrazek

1300/1500km

[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
Na pewno ci nie pogorszy osiągów. Jak możesz to kupuj i śmigaj :smile:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Moim zdaniem Tomix156 możesz śmiało brac ten komin ;D




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
UP :))

Jakbyście mieli do wyboru ten pierwszy, a ten:
Obrazek

To który byście wybrali?
Nie sugerujcie się chromem- dla mnie to nie ma znaczenia. Które wgniecenie może stosunkowo mieć MNIEJSZY wpływ na osiągi? Brać ten z pierwszego postu, czy ten?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Ja bym brał tego drugiego myśle ,że wgnicenie jest mniej widoczne przynajmniej na foto xD




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 21:02
Posty: 231
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
No ładniejszy ten drugi :) Ale jeszcze cena bo osiągi będą te same :smile:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 7:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Sorry za OT, ale nie ma sensu tworzyć kolejnego tematu. Co wiecie o Leovince 70, bo jeszcze jego mogę kupić za 80euro, super stan, jak nówka, tylko z tyłu mała dziurka o średnicy ok 0,8 cm, ale z nią bym sobie poradził.

Dodaje foty:
Obrazek

Obrazek


I teraz który z tych trzech brać? ;/




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 13:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
HM najlepszy, ale przeznaczony raczej do 70ccm. Chcesz go wrzucić pod seryjny cylinder?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 16:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 13:50
Posty: 83
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Pod seryjny cylinder trudno go bedzie wyregulować.Bedziesz musiał jeszcze dukupić gdzieś spreżynkę do tej 70 bo na foto jej brak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy