Dzisiaj jest 01 mar 2025, 21:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2011, 10:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Witam . Mam przejechane ok 27tys km a nie mam za dużo kasy na nowy cylinder a chciałbym uzyskać większą moc ponieważ mam sportowy tłumik , troche w napęd włożyłem a osiągi to i tak 60-70 km/h . Mam pytanie czy opłaca się kupić taki cylinder do jazdy ( który z nich) :
http://allegro.pl/cylinder-70cc-kpl-pia ... 18663.html

http://allegro.pl/cylinder-70-piaggio-n ... 29391.html

Czy poprostu dać do szlifu aby poszerzył kanały i kupić nowy tłok troszke szerszy .
Chciałbym uzyskać większą moc . Nie chodzi mi tu o cylindry takie jak hebo czy polini...




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera


Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 12:32 przez DaZZi, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 13:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Robiąc szlif i kupując nowy tłok wydasz prawie tyle samo jak za nowy cylinder no name. Ja radził bym Ci zrobić szlifa i kupić dobry tłok, bo w tych cylindrach "no name" tłoki szybko pulchną i się zacierają. Proponuje Ci szlifa zrobić i kupić tłok w miare najtańszy marki np RMS z lepszych to Meteor.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 14:40 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
jaks e trafi na dobry egzemplarz to ędzie latał ,mój kumpel ma 70 ccm no name i osiągi ma powalające ale jak chcesz byc pewnien na czym jeżdzisz to zrób szlifa i tłok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
ja polecam cylek Tec eco dobry niż zastępczy wyciągam nim na prostej 80-85km/h licznikowe oczywiście mam Peugeota i nie wiem jak to się tyczy względem do Piaggio.a tych cylindrów no-name nie polecam bo zanim dotrzesz on się rozsypie sam coś o tym wiem :D




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 16:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Nie polecam takich cylków jak kolega wyżej tłoki szybko pulchną ja osobiście zrobiłem 500 km i spuchł . Zrób szlifa tłok najlepiej vertex czy też meteor.




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:47
Posty: 317
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
poszukaj może jakiejś używki na allegro bo to co pokazałeś to lipa




_________________

looknij jedynego takiego gas gas-a---> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89043

Sprzedam skuter pilne!!!

http://otomoto.pl/piaggio-typhoon-okazj ... 88687.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 16:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Nie no rób szlifa orginalny cylek jest świetnej jakości i przy tłoku vertexa czy metora jest idealny .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 17:10 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Nawet tani cylek nowy jeśli jest odpowiednio docierany to wytrzyma a jeśli od nowości się nie dba tylko szybko rura to nie wytrzyma ja proponuje nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Dobra to robie szlifa . A jaki tłok ( wymiary ) najlepiej ?




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
No to trochę większy od tego niż masz chyba że pod moc to myślę że 41,50 to powinny być ok . A tłok wybieraj vertex czy meteor ja mam osobiście vertexa .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 17:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
OSYSEK, Co ty gadasz na pojemność 50ccm tłok ma średnice 40 mm. Zrób szlifa na 40,40mm i kup ten tłok: http://allegro.pl/tlok-40-40-piaggio-nr ... 36009.html lub ten:

http://allegro.pl/tlok-40-40-vertex-pia ... 97535.html

to że tam bd miał o 1 milimetr większą średnice nic nie da.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 17:15 przez radi95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
OSYSEK pisze:
Nie polecam takich cylków jak kolega wyżej tłoki szybko pulchną ja osobiście zrobiłem 500 km i spuchł



moja wina że ktoś Ci napisał że to cylek Tec eco a naprawdę wziąłeś chińskie badziewie.Wpierw patrz co kupujesz...ja jakoś na nim jeżdżę i nic mi nie puchnie...




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Boże radi95, przeczytaj to sb z 5 razy i zrozum to zdanie co napisałem :roll: :roll:
[Ray45, o co ci chodzi wgl??? Masz zamiar pomagać na forum czy się kłócić?? Podzieliłem się swoją wiedzą więc nie rzucaj się. :roll:




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
OSYSEK pisze:
Masz zamiar pomagać na forum czy się kłócić?? Podzieliłem się swoją wiedzą więc nie rzucaj się.


nie mam zamiaru się kłócić ale skoro dużo osób kupiło ten cylek i jakoś im działa i chodzi ładnie tylko Ty miałeś trefny towar...nie będę nabijał już postów więc jak chcesz możemy pogadać o tym cylindrze na pw.




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 23:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
OSYSEK, Nie napisałeś nawet jaki to był cylinder :?

Z zatartym cylindrem idzie się najpierw do zakładu, wykonuje pomiary i dopiero powiedzą na jaki wymiar da radę zrobić szlif.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2012, 21:38 
*

Rejestracja: 14 gru 2011, 10:17
Posty: 80
Pojazd: TPH 50 2T
Dołączę się do tematu.

Mój THP50 powoli kończy żywot. Z rozrusznika ma 6.5bara a z kopki 7.2 bara.

obecnie ma klopoty z zapalaniem, ale jak wstrzyknę trochę paliwa to pali ładnie...

Teraz pytanko, na jaką maksymalną wielość można rozszlifować oryginalny cylek ?? thx




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy