Dzisiaj jest 18 sie 2025, 22:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2011, 17:37 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Witam
chciałbym się zapytać czy do chińczyka będzie lepszy gianelli reverse czy zx?
Mam 70ccm (chinska)
wario malossi multivar
centralka hebo
rolki 4,5
sprężynki sprzęgła fioletowe
gaznik chyba 12 bo seria ale nie wiem

No i miałem lasera x-pro ale okazał się za mocny dla mnie bo nie moglem nawet skuterem 30 osiągnąć, strasznie się męczył a na technigasie tec pięknie chodził.
Pomóżcie


Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 17:38 przez drozdzu01, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 17:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
laser za mocny do 70 :?:
Napędu po prostu nie potrafisz wyregulować :P




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Laser za mocny do 70 no fajnie musiała u ciebie naprawdę wyglądać ta regulacja xd.
Ale wracają do tematu ja bym ci polecił zx'a sam go miałem fajny wydeszek basowy dźwięk i ciągnie z niskich a do tego dobra cena




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 18:02 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
potrafie ale chyba to chinska 70 i jeszcze czytaj jaki mam gaznik a do lasera potrzeba minimum jakąś 16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 18:06 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
i jeszcze w dodatku dysze mam 88




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
ja na 12 dyszy 95 jezdziłem na hebo manston replice i zx'ie...




_________________

MKII Racing SWAP P/G
Aprilia RS 50 Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
Polecam Gianelke :) sam miałem na serii potem z napędem ,a teraz nawet pod s6 racingiem ładnie sobie radzi :) Teraz rozważam wymiane Reverse'a na jakiegos Jaśka, ale to do mojego setupu, a dla cb. to jak najbardziej ( poszukaj testów tego wydechu, obok ZX'a wypada lepiej )




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 20:21 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
tylko boje sie że bedzie to samo co z laserem, ze nawet na nim nie rusze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
ruszysz na 100% ja ruszyłem na kompletnej seri ( moją pierwsza czescia tuningowa byl własnie Wydech )




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 8:18 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
i z giannelli neverse?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 8:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
drozdzu01, Laser za mocny :?: Przecież to wydech pod 50cc jak i 70cc :roll:
To ja bym musiał powiedzieć że mój Polini For Race 3 jest taki mocny że mi tłok przez ten wydech wyjdzie a też jeżdżę na 50cc :roll:
Nie wiem który wydech jest lepszy bo są różne rodzaje tego gianelli , ale zx ładnie ciągnie od samego dołu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 9:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
ZX jest nisko obrotowy, więc będzie szedł od początku samego , najlepiej poczytaj arty o tych wydechach, może jakieś porównanie znajdziesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:23 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
yhym, no wielkie dzięki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
zobacz chociażby na włoskich czy niemieckich forach, tematy typu ,,giannelli reverse vs leo ZX'' i od razu bedziesz wiedział co trzeba zrobic :)




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 19:56 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 8:24
Posty: 43
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
jedni piszą ze ten lepszy a inni ze ten wiec pomieszanie z poplątaniem jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
wydechy porównywalne, każdy będzie chwalił to co ma lub to co mu podejdzie pod palec...
Prawie są identyczne, chociaż ZX sprawdzony i łatwy w regulacji




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy