Dzisiaj jest 21 lip 2025, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2009, 21:28 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Witam. Mam taki problem ze swoim aeroxem, od razu uprzedzam kupilem go w jakos w lato '08, skuter mial v-max okolo 60 i slabe przyspieszenie. A wiec od razu wymienilem rolki na 4,9g polini, i bylo troszeczke lepiej, nastepnie wymienilem sprzeglo na RMS Tec Evo i +15% sprezyne centralna. No juz jest troche lepsze przyspieszenie, nadal jest nie za ciekawe, gdyz znajomi na starych skuterach maja lepsze niz moje (oczywiscie mowa o serii). Skuter ma zdjeta blokade z wydechu i wariatora. Aktualny v-max to okolo 55 km/h ;/
Wedlug mnie jest zdecydowanie za mało ;/
Jak sądzicie co moze byc tego przyczyną? Niechce za duzo wkladac w ten skuter, ale chcialbym zeby jechal i mial przyspieszenie jak normalny Aerox ;)
Filtr powietrze jest nowy, oryginalnie nasaczony.

Czy przyspiszenie i v-max mozna poprawic po wyregulowaniu i wyczyszczeniu gaznika?


Prosze o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Stawiał bym na gaźnik ;) może za mało paliwa dostaje




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Może masz jeszcze jakąś blokade na module ;/
Lub tak jak Rox'ik mówi sprawdź dawke paliwa na iglicy ;D




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:16 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Ok, jako, ze sam niechce sie zadawac za gaznik (ze sprzeglem, wariatorem itp niemialem problemow), do wyregulowania gaznika zawioze do mechanika prawdopodobnie jutro i moze zeby jakis maly przegladzik mi zrobil, aby skut niezawiódł mnie wiosną :)

Mam nadzieje, ze to jednak gaznik :)

Kiedys tez myslalem, ze modul ale potem ktos utwiedził mnie, ze aeroxy niebyly blokowane na module...

Ostatnio zauwazyłem, od kiedy jezdze tak zimą jakoś ponad tydzien, zauwyzyłm ze jak jade skuterem zalozmy jakies 100m, i manetke mam na full odkrecona to skuter robi takie "pffffff" i przygasa, i musze szybko ssanie wcisnac. Ostatnio jechalem troszke dalej, jakies 6km i prawie nonstop na wlaczonym ssaniu :((( To chyba tez od gaznika..?

/Edit

Ewentaulnie powiedziec mechanikowi, aby dodał mi wieksza dyszę ? Tylko jaka, zeby spalanie drastycznie niewzrosło w górę ? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Moim zdaniem to bedzie dawka bo jeżeli wciskasz ssanie to na ssaniu jest dostarczane więcej paliwa do gażnika czyli to powinna byc dawka paliwa a co do dyszy to było coś grzebane przy gaźniku??




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:26 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Tylko, ze przy ssaniu mam takie wrazenie jak by troszke lepiej jechał skut, lecz wiadomo v-max i tak slaby;/

Za kadencji skutera u mnie nic niebylo grzebane :) I chyba ogolnie raczej niebylo.




_________________

KKS Lech Poznan!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Jedzie lepiej bo ma wiecej paliwa.




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 22:53 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Czyli prawdopobodnie gaznik tak ? Jutro zadzwonie do takiego kolesia, ktorego polecaja mi znajomi i sie umowie :) Moze jutro od razu mu zawioze skuter i go tam zostawie :)
A co do dyszy, zamontowac wieksza ?




_________________

KKS Lech Poznan!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 23:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Nie widze potrzeby nie masz wiekszego cyla ani filtra stożkowego to nie musisz. :smile:




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 23:19 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
ok :) dzieki za pomoc :) oby regulacja przyniosła skutek ;)))




_________________

KKS Lech Poznan!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 23:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Miejmy taką nadzieje :mrgreen:




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 8:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
nitka pisze:
Ostatnio zauwazyłem, od kiedy jezdze tak zimą jakoś ponad tydzien, zauwyzyłm ze jak jade skuterem zalozmy jakies 100m, i manetke mam na full odkrecona to skuter robi takie "pffffff" i przygasa, i musze szybko ssanie wcisnac. Ostatnio jechalem troszke dalej, jakies 6km i prawie nonstop na wlaczonym ssaniu :((( To chyba tez od gaznika..?


To normalka jak dobrze nie rozgrzejesz sqta w zimne dni. Ja też tak w neosie mam.
Co do blokady na module: to całkiem możliwe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 12:23 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
wojtq125 pisze:
nitka pisze:
Ostatnio zauwazyłem, od kiedy jezdze tak zimą jakoś ponad tydzien, zauwyzyłm ze jak jade skuterem zalozmy jakies 100m, i manetke mam na full odkrecona to skuter robi takie "pffffff" i przygasa, i musze szybko ssanie wcisnac. Ostatnio jechalem troszke dalej, jakies 6km i prawie nonstop na wlaczonym ssaniu :((( To chyba tez od gaznika..?


To normalka jak dobrze nie rozgrzejesz sqta w zimne dni. Ja też tak w neosie mam.
Co do blokady na module: to całkiem możliwe.


Hmm ale przez kilka dni bylo ok, i potem sie tak zaczelo robic ;/ juz sam niewiem co o tym myslec; /
Nie załamujcie mnie modułem ;D Bo w Aeroxie mam ten duzy taki, a jego jest ciezko dostac na allegro, tam sa same te małe takie... ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2009, 15:41 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
Połączenie wydechu z cylindrem jest szczelne???Jeśli nie ,napraw to...Nie musisz gaźnika wieść do mechanika bo spokojnie sam możesz wyregulować gaźnik.Najpierw go przedmuchaj,dokładnie oczyść,później wkręć śrubę od mieszanki do końca i odkręć o ok 2,5obr.A i nie zapomnij o zobaczeniu jaką masz dyszę,bo możesz mieć zbyt małą...Ewentualnie możesz jeszcze się pobawić z iglicą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 16:58 
*

Rejestracja: 31 gru 2008, 22:32
Posty: 26
Pojazd:
sprawdz zawór membranowy,u mnie to była przyczyna słabego przyspiechu i małego v-maxu.sprawdz czy jest szczelny itp. pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 17:01 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
Jesli chodzi o to polaczenie, nigdy nie sprawdzalem, lekko zawsze wydawalo mi sie wystajaca uszczelke (bo to u goscia ktorego kupowalem, jakas kiepska firma sciagala blokade, i moze zle go zalozyli...? Ale jest mozliwe, ze taki blad tyle v-maxu by kosztowal?

Co do gaznika, jak sie wyjmuje kufer w roxie? Bo myslalem, ze o gory odkreca sie srubki i wyrwalem pneumatem (bo klczem nieszlo odkrecic) dwie sruby, i okazuje sie ze raczej musze je jakims cudownym sposobem odkrecic od spodu ;/

Fotki srubek:
http://i42.tinypic.com/wbxuys.jpg -> sruby "urwane" przez pneumat
http://i40.tinypic.com/14xj9d4.jpg
http://i41.tinypic.com/dxobjn.jpg

Zdjecia robione cyfrowka, jakosc nie zaciekawa ale zawsze cos...


aerox1994 pisze:
sprawdz zawór membranowy,u mnie to była przyczyna słabego przyspiechu i małego v-maxu.sprawdz czy jest szczelny itp. pozdro


Chodzi o to, zeby go wymienic?
Po czym poznam, ze moze byc nie szczelny? On sie znajduje kolo gaznika tak? Bo z tym niezabardzo sie orientuje ... :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2009, 18:35
Posty: 47
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Zawór masz miedzy gaźnikiem a cylindrem.




_________________

Motoryzacja jest Bogiem,Tuning nałogiem,Street zabawą,V-max podstawą ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Dejwi pisze:
Zawór masz miedzy gaźnikiem a cylindrem.
Nie, między króćcem, a blokiem silnika.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Kto słyszał żeby takie śruby pneumatem odkręcać :shock: będziesz musiał łapę wciskać od strony silnika i przytrzymać nakrętki jakimś kluczem a z góry odkręcać drugim :razz:

Jest jeszcze takie coś jak klucz nasadowy ;)




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2009, 19:17 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:44
Posty: 42
Lokalizacja: Kępno :)
Pojazd:
RoX'ik pisze:
Kto słyszał żeby takie śruby pneumatem odkręcać :shock: będziesz musiał łapę wciskać od strony silnika i przytrzymać nakrętki jakimś kluczem a z góry odkręcać drugim :razz:

Jest jeszcze takie coś jak klucz nasadowy ;)


no nie wyzywaj mnie :D
Myslalem,ze poprostu ladnie sie wykreci, a niewiedzialem ze od spodu jest nakretka ;/ Tylko wlasnie niemam tam jak klucza zbytnio wsadzic, chyba w dwoch bedzie trzeba to zrobic jakos, tylko te dwie musze teraz odkrecic jakos od dolu

Klucz nasadowy hehe, musze brata spytac czy jakies ma, bo kluczy mam mało :)) Pozdrawiam. :)

jasiu226 pisze:
Dejwi pisze:
Zawór masz miedzy gaźnikiem a cylindrem.
Nie, między króćcem, a blokiem silnika.


Czyli zdejmuje filtr itp?
Jutro mam nadzieje, ze sprawdze uszczelke pod wydechem i moze rozkrece skuter, moze dojde do wykrecenia kufra :P


Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 19:37 przez nitka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy