Dzisiaj jest 21 lip 2025, 15:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2011, 16:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Dzisiaj jak przykręcałem głowice do cylka za mocna pociągnołem i jedna z czterech sztyc pękła i wyciągnołek ją prawi w całości, czy można jeździć na trzech czy nie bedzie kompresji, jak nie to co mam zrobić, przegwintować to chyba nie, nie wiem jeszcze czy kawałek tej sztycy co została w karterze nie wystaje że mogłoby się ją złapać kombinerkami i jakoś wykręcić.

Pomocy prosze :/




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 17:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:58
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jak został kawałek to wykręć go i wkręć nową szpilkę cylindra
a jak zerwałeś gwint to zostaje go przegwintować ale możliwe wtedy ze nie będzie pasował cylinder tzn nie będzie wchodził na szpilkę
jest jeszcze cos takiego jak naprawa gwintu wkręca się taka sprężynkę i ona tworzy gwint ale wątpię w to ze ona wytrzyma




_________________

motorynka stella 3km ---> malaguti f10 70ccm 8km ---> cagiva elefant 125ccm 32km

TomekT. pisze:
moze kota ci wciagło w gaznik xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 17:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Szpilka?Pozostaje nagwintować.Z tego co wiem nie zaleca się jazdy na 3 szpilkach..




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 17:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
chyba mu został kawałek w dobrym gwincie ale on nie umie tego wykrecic bo to jest w srodku ( tak mi sie wydaje po przeczytaniu tekstu)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 18:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Dokładnie, dobry gwint jest równo z końcem karteru i teraz nie wiem co zrobić bo jak nagwintuje to musze na większa śróbke, a da sie nagwintowac na ten sam gwint? Czy musze kupić karter nowy?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Mialem identyczna sytuacje.Nagwintowalem na m10 w karterze a szpilka z 1 strony zostala troche dospawana i gwint nowy.(zeby pasowala na m10)




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:24 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
mi sie kiedys ukręcila równo z karterem to rozwierciłem szpilke tak ze orginalny gwint w karterze został a opiłki na gwincie usuołem gwintownikiem i nie musiałem robic większego gwintu ale trzeba to bardzo dokładnie robic zeby wiertłem nie uszkodzic orginalnego gwintu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Sa wykretaki do zerwanych srub itp. Poszukaj na allegro, lub w sklepach motoryzacyjnych, a oplaca sie kupywac, naprawde :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:28 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Spróbuj wbić śrubokręt w końcówkę szpilki i spróbuj wykręcić. Są taż specjalne wykrętaki do urwanych śrub. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:32 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
albo tak jak piszą nawierc małą dziurke weż gwintownik z odwrotnym gwintem nagwintuj i wkręc śróbke i wykręcisz na pewno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
W taką śróbke raczej nie da się wkrecić drugiej śróbki.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Ja zrobilem na 3 szpilkach ponad 100 kilemetrow i i nic sie nie stalo :wink: Musisz przegwintowac i dac nowa szpilke .




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 14:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
A a sie przegwintowac na ten sam gwint czy zawsze na większy trzeba?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 14:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
ghost, Kumpel jeździ już z 1000km i wszystko gra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 14:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
ALe czym Na LC czy AC?? BO na LC to raczej nie, zresztą ja tak nie chce, da sie gwintowac na ten sam gwint?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Willy, najlepiej zrób zdjecie tej urwanej szplilki to bedzie latwiej cos powiedziec... Jesli gwint w karterze jest ok i tylko kawalek szpilki tam zostalo to jest szansa odratowac ten gwint, a jesli nie to trzeba zrobic gwint m8 w karterze + dotoczyc szpilke która bedzie takich wymiarów jak orginal z tym ze z jednej strony bedzie gwint m8...




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 15:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
Willy, w aeroxie, czyli LC streetrace 70 /
nowe uszczelki plus sylikon na nie :) prawa dolna. szplika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 15:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Tak jak u mnie, ale miał kompreche?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2010, 19:45
Posty: 615
Pojazd:
Ja jezdziłem troche na 3 i niby nieodczulem różniczy lecz naprawiłem to bo nie wiadomo co może stać się :/ lepiej naprawic i mieć z głowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 17:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
A w jaki sposób naprawiłes to?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy