Dzisiaj jest 15 wrz 2025, 0:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2011, 19:41 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Witam.
Jak już przeczytaliście, chodzi o regulacje gaźnika... zakupiłem gaźnik 19 mm i tu pojawia się problem z regulacją. Niby chodzi ok i wgl, no na niskich obrotach trochę przerywa (filtr powietrza revo s type) ale pali ponad 7 litrów - tuning full sport. Jest to ac, dużo palił, to pomyślałem że zmniejszę mu dawkę paliwa po przez iglicę, ale wtedy zaczęło się puchnięcie tłoka... Co mam z tym zrobić? :/ Dysza w gaźniku 72, iglica na drugim ząbku od góry


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 21:06 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
dysza jaka?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 21:07 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Dysza w gaźniku 72, iglica na drugim ząbku od góry - wszystko pisze ;)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 21:08 
*

Rejestracja: 05 lut 2011, 11:06
Posty: 142
Pojazd:
a może coś ze ssaniem,np cały czas włączone i pompuje paliwo.




_________________

@krzys961




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 21:08 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
ssanie jeszcze nie założone, czekam na linkę.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 21:14 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Sorry za ppp, ale założyłem dyszę 80 to tak się zalewał, że nawet nie chciał odpalić. Aż z okna wydechowego kapało :/




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
To weź daj w górę zawleczkę na iglicy by dostawał mniej tego paliwa. Nie możliwe żeby zaraz tak moment tłok puchł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 21:48 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
^DawiD^, Właśnie to zrobiłem, ale na dyszy 80 i tak go zalewało. Teraz mam ponownie dyszę 72 i zawleczka na samej górze - zobaczymy jak to będzie. Możliwe, że puchnie dlatego, gdyż kiedyś jeździlem na 12 mm, spuchł tłok, założyłem gaźnik 19 mm i kupiłem nowy tłok. Możliwe, że to przez taką jedną rysę, którą mam zaraz nad oknem wydechowym? Nie jest ona jakoś strasznie duża, bo skuter jeździ dość dobrze, mocy mu nie brakuje - ale jest... Na początku lipca będzie kasa na szlif + tłok jak by coś




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy