Dzisiaj jest 07 lut 2025, 15:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 21:11
Posty: 109
Lokalizacja: Skawina
Pojazd:
Tydzień temu skonczyłem praktyke w autoryzowanym serwisie. Nie powiem jakim żeby nie zrobić antyreklamy. I myślicie że w autoryzowanych serwisam sie nie popełnia błędów?? Jak tak to jesteście w błędzie!! Sam widziałem jak mechanik wbijał nowe łożysko do podpory pułosi w samochodzie i rozdupcył(wyleciały mu kulki) 2 zgineły i nie mógł znaleść to włożył od starego łozyska i "dobre będzie" złożył i już, Albo odpowietrzał hamulce i przyrdzewiały był odpowietrznik i urwał. powiedział to doradcy i sie zapytał co ma zrobić to wpisali do zlecenia że odpowiecznik był urwany "i święto" także jak myślicie że w serwisach robią wszystko świetnie i bez błędów to sie GRUBO MYLICIE!!


Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 21:07 przez mateusz989, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Moim zdaniem 2-suwa z gaźnikiem nie opłaca się serwisować. W tych silnikach nie ma co się popsuć, wiem bo sam cały od podstaw rozbierałem.
Jeżeli masz wersje LC to sprawdzać płyn w chłodnicy. Należy też sprawdzać olej który lejemy do mieszanki i stan oleju w przekładni.
Stan opon, rolek w wariatorze, okładzin sprzęgła to co kilka ładnych tysięcy się sprawdza, więc samemu można się nauczyć.
Gorzej jest w wersjach na wtrysku, jest tam podobno moduł od zaworów, który jest naprawdę drogi. W tych skuterach radziłbym robić przeglądy w wykwalifikowanych serwisach.
W skuterach 4t co jakiś czas regulacja zaworów, sprawdzić stan łańcuszka rozrządu, napinaczy i to chyba wszystko.
Jak wiadomo świece, żarówki i takie duperele to samemu można sprawdzić/wymienić.
Dla mniej zaawansowanych- świecy nie wykręcamy na rozgrzanym silniku;d
I płyn do chłodnicy wlewamy również jak ostygnie.




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!


Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 21:10 przez zielok100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
ronilus pisze:
mateusz989 napisał/a:
kupujesz nową maszyna to dostajesz instrukjce obsługi i pisze na koncy gdzieś co ile masz przegląd co sie sprawdza, co wymienia, a co czyści.
wiem o tym. Poza tym pisze się " JEST NAPISANE" a nie piszę .


Aktualnie obydwie formy są dopuszczalne.

W autoryzowanym serwisie tylko podczas gwarancji...po upływie gwarancji jeśli nie chcesz sam to oddaj komuś kto się zna...bd to lepiej zrobione niż w większości ASO.




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 2:29 
Zbanowany

Rejestracja: 05 cze 2011, 17:04
Posty: 22
Pojazd:
sie nie oplaca mi zdzierali kase a nic nie robili...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 6:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Ja oddaje regularne do serwisu na przegląd gwarancyjny i tak się z nimi dogadałem, że płace tylko niecałe 40zł. Zawsze się znajdzie na nich haka, że będą musieli spuścić cenę z tych 130zł :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 21:17 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 21:13
Posty: 55
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
cholera juz sam nie wiem ;/ poprostu nie wiem co moze sie popsuc w 2 suwie :P keru to jak sie z nimi dogadales??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 6:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 16:08
Posty: 160
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
W 2 suwie nie ma się co popsuć, jedynie co to możesz go źle ustawić, albo zatrzeć. Taka elektronika jak cewka czy moduł to raczej się nie psuje, chyba, że cewka czasami. To nie jest 4 suw, że ma zawory, tłoczki od paliwa itp;d




_________________

Sprzedam
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1524750#1524750
http://warszawa.gumtree.pl/c-PostersOth ... dZ60479318

Dla osób z forum taniej!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 8:15 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 21:13
Posty: 55
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
hmm a co z olejem do przekladni? Podobno co 2tys sie go wymienia:p powiedzcie czy trudne to jest do wymiany? A tak mysle chyba jednak zrezygnuje z serwisu skoro to taki prosty silnik heh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 13:25 
***

Rejestracja: 18 wrz 2010, 19:04
Posty: 505
Pojazd:
olej bardzo łatwo się wymienia więc tak rozgrzewasz skuter potem pod przedładnią jest śrubka spustu i spuszczasz olej a następnie lejesz taką ilość co podana jest w instrukcji czyli 125-150 ml a olej polecam malossi 75 90w ja na nim jeżdżę i jest lepiej o wiele niż na 80 90w




_________________

Lolek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy