Dzisiaj jest 09 sie 2025, 5:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2011, 9:24 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
Witam, Czy tuning silnika morini na gaźniku, będzie mocniejszy niż taki sam tuning na minarelli :?: bo posiadam apke sr50 na morini gaźnik, nie pali, bez dokumentów i chciałęm sprubować zrobić z niego jakiegoś racinga, co o tym myślicie :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 14:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
najmocniejszy cyl do morini to HEBO monston replika (ok 13 km )
najmocniejszy cyl do minarelli to jakiś z EVO ze ponad 20 km wyjdzie
i do ninarelli jest więcej cześci . ale morini na seri jest mocniejszy (wg mnie )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 14:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Morini jest mało podatne na tuning.
Minarelli i P/G najlepsze !




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 14:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Morini jest mało podatne na tuning.
Minarelli i P/G najlepsze !




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 15:06 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
Dobra ale je nie chcę robić evo, Che Tam wstawić cylek Airsal racing 70ccm lub malossi sport 70ccm, plus yasuni r i jakiś tam wał, i mam pytanie czy moc na tych samych cześciach będzie większa na morini czy minarelli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 15:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2009, 18:33
Posty: 41
Lokalizacja: Ząbki
Pojazd:
Minarelli jest trochę mocniejszym silnikiem od morini (chyba że jest to di-tech), minarellka w tym przypadku nie będzie o wiele mocniejsza, ale jest do niej więcej części, które są również tańsze od tych do morini.




_________________

Wszyscy z warszawy i okolic wbijać!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 16:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Jak dla mnie opłaca się robić tuna w morini.
Tylko licz się ze spalaniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
^DawiD^ pisze:
Jak dla mnie opłaca się robić tuna w morini.
Tylko licz się ze spalaniem.


Jak się tuninguje to nie patrzy się na spalanie.
Jak z góry wiesz że nie stać na benzyne, to nie baw się w tuning.
A w szczególności, nie patrzy się przy zmianie cylindra na większy.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 18:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Według mnie morini fajniejsze. W sumie , nie miałem skuterka jeszcze z minarelli ale jeżdżąc na seriach kolegów roxach etc. (i to nie zajechanych, nówki :) ) stwierdzam, że Habanka z morinim lepiej daje do pieca, niż minarelki :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 20:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
seku145 pisze:
^DawiD^ pisze:
Jak dla mnie opłaca się robić tuna w morini.
Tylko licz się ze spalaniem.


Jak się tuninguje to nie patrzy się na spalanie.
Jak z góry wiesz że nie stać na benzyne, to nie baw się w tuning.
A w szczególności, nie patrzy się przy zmianie cylindra na większy.

Nie chodzi tu o spalanie 8l bo to normalne przy jakimś tam racingu. Chciałbyś żeby ci skuter palił 15l/100km? Zapewne nie. Nawet jak się wstawia tego sporta to się chce mieć spalanie ok. 6-7l, także na spalanie też trzeba czasem spojrzeć .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 7:09 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lis 2010, 17:44
Posty: 110
Pojazd:
wiem, przy sporcie w sr`ce na minarelli palił mi 5-6l więc wiem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy