Dzisiaj jest 07 lut 2025, 11:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2011, 19:22 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Zrobiłem szlif w swoim Kymco. Mam już przejechane po szlifie jakieś 500 km, więc dalej go docieram - jeżdżę na zmiennych obrotach, gaszę co 10 min, żeby ostygnął, zablokowałem też wario żeby miał lżej.

Szlif zrobiłem w porządnej firmie auto-szlif w Krakowie, założony jest tłok meteor.

Niestety już 3 razy podczas jazdy na wyższych obrotach zdarzyło mi się, że skuter zgasł nagle. Boję się już jeździć, bo nie wiem kiedy tak znowu się stanie. Jak tak się dzieje wystarczy włączyć rozrusznik i skuter od razu zapala i jedzie dalej.

Rozkręcałem cylinder i okazuje się, że tłok ma kilka takich zatarć, a więc to on zatrzymywał się nagle w cylindrze. Co może być tego przyczyną ? Obawiam się, że nie da się tak jeździć, bo w końcu może się stać jakaś poważniejsza awaria. Co radzicie zrobić ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
zła regulacja gaźnika lub slaba jakość tłoka ;) tłoki meteora to loteria jeden super drugi dziadostwo potwierdzone naukowo ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 21:11 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
ReKoRdZiK pisze:
zła regulacja gaźnika lub slaba jakość tłoka ;) tłoki meteora to loteria jeden super drugi dziadostwo potwierdzone naukowo ;p


Ale co ma regulacja gaźnika do tego ? Chodzi o to, że może się przegrzewać ?

Jak nie meteor to jaki warto kupić ? Vertex chyba nie jest dostępny do tego modelu....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 7:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
Może być regulacja gaźnika. Jaka świeca?




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 13:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
U mnie na chinskim cylu i tloku ( chwilowe - idzie arisal 70) tez sie podobnie dzieje tylko ze juz przytarlem ten cyl.... kontrolka od oleju padla i mi sie skonczyl. Ale jezdzi. I np pojezdze troche to wbije go na obroty i jak dodam potem gazu to odrazu sie dusi, ale np jak przytrzymam dluzej to sie dusi i nagle jedzie, tak po 10 minutach jazdy to sie dzieje a wszystko potem jest gorace. To moze byc od jakosci cylindra/tloka, dlugiej jazdy bez przerwy . Regulacja chyba odpada, ja osboscie swiece mam NGK w kolorze kawa z mlekiem:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
może słabe smarowanie ?




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 14:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 14:25
Posty: 106
Lokalizacja: ta cena paliwa ?
Pojazd:
nagar ?




_________________

dawid137137 pisze:
za 5zł robię 5km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 20:58 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
rozbierz cylek nasmaruj go dobrze olejem potem złóż i nalej oleju do paliwa więcej niz normalnie niech sie dobrze przesmaruje i powinien chodzic. tłok ci puchnie od temperatury, może przez słabe smarowanie albo szlif lipa zrobiony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 1:25 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
ave_vw pisze:
Może być regulacja gaźnika. Jaka świeca?


Nie pamietam dokładnie, ale marki Denso, odpowiednia do tego modelu. Jeździłem na niej już przed szlifem i było ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 1:28 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
kowal_KV_2T pisze:
rozbierz cylek nasmaruj go dobrze olejem potem złóż i nalej oleju do paliwa więcej niz normalnie niech sie dobrze przesmaruje i powinien chodzic. tłok ci puchnie od temperatury, może przez słabe smarowanie


Ale co da przesmarowanie, jak ten olej i tak się moment wypali po uruchomieniu silnika :D
Cylinder dokładnie czyściłem przed montażem, usuwałem też nagar, więc jest czysty.
Oleju do benzyny dolewam od początku docierania...

kowal_KV_2T pisze:
albo szlif lipa zrobiony


To już prędzej. A jak nie to ten tłok meteora, ktoś tu wczesniej pisał, że z nimi jest loteria. Trafiłem na wątek na jakimś forum, że rzeczywiście te tłoki puchną...


Sorry za posta pod postem, myślałem, że je połączy w jeden :P


Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 1:30 przez dr_kotowicz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 2:29 
Zbanowany

Rejestracja: 05 cze 2011, 17:04
Posty: 22
Pojazd:
tlok puchnie trzeba wymienic + porzadny szlif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 12:46 
**

Rejestracja: 25 mar 2011, 18:12
Posty: 217
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd: Kymco Vitality
Paco Rabanne pisze:
tlok puchnie trzeba wymienic + porzadny szlif


A jaki tłok polecacie ? Co będzie lepsze: Vertex ( udało mi się znaleźć do dink 50 - będzie pasował do Vitality ? >>link<< ) czy lepiej zamówić oryginał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy