Dzisiaj jest 26 lut 2025, 0:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2011, 17:10 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Witam . Proszę pomóżcie jak rozpoznać silnik czy jest 2 czy 3 biegowy ponieważ jest rozebrany a biegi nie działały . Mój silnik z dwóch stron na pokrywach ma napisy a głowica jest bez tego uchwytu . Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 17:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Policz tryby




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 18:01 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
nie wiem mam 3 wałki na tym najdłuższym jest 3 trybt na krótkim dwa a na średnim jeden . No i podobno silniki 3 biegowe to 019 a taki właśnie filmik remontu był na necie i takie same miał tryby




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 13:32
Posty: 180
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
Jaki masz cylek stojący (gdzieś pod kąt. 50 stopni ) czy na płasko , bo z tego co mi wiadomo na płasko mają 3 biegi ( taki jak na mam ) , a te stojące mają 2.




_________________

Zajrzyj-mój jog:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70050
Zajrzyj -mój ogarek:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204659
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
darknam, mu nie chodzi o czeskie 3 biegi tylko polskie.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 20:46 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 18:50
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Sprawdź na wadze ile wał waży, zrób foto zmieniacza biegów, jeśli zrobisz którąś z tych rzeczy (lepiej drugą) to Ci powiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Karwasz ale mongolskie teorie prawicie :shock:

Silnik 3 biegowy to typ 019 (pierwsze numery numeru silnika) a 2 biegowy to typ 023 (też pierwsze numerki). A jak nie idzie tym sposobem to silnik 3 biegowy nie ma śrubki wodzika wystającej ponad karter jak tutaj
Obrazek
2 biegi
http://moto.allegro.pl/silnik-romet-motorynka-i1650153475.html
sory że na aukcji ale nie mogłem szybko znaleźć.

Wał ważyć... hahahaha :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 21:21 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 18:50
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
FLYP001 bo się wały różnią, kolega tak sprawdzał, od 019 jest cięższy ;p A po wyglądzie to nie poznasz ;p .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 21:35 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Dobra dzięki mam 019. Teraz pytanie remontować ten 3 biegowy ? podobno są awaryjne biegi wyskakują , czy szukać jakiegoś 2 biegowego proszę o radę nie mogę się zdecydować ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 15:28 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 18:50
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Jeśli nie zależy Ci na prędkości to walnij 2 biegowego, jak tak to 3 biegowy (ok. 10 km/h szybszy) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 16:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Mateusz811, z tego co piszesz wyżej wnioskuje że się gówno znasz na tych sprzętach. Wały się różnią, wiem o tym ale jesteś ślepy czy nie widzisz tego że napisałem czym silniki się różnią zewnętrznie od siebie i rżniesz mądrego. Po 2 primo to tryby biegu drugiego w silniku 2 biegowym i tryby biegu trzeciego w silniku 3 biegowym nie różnią się praktycznie niczym, jest ten sam v-max (w przypadku identycznych silników, zębatek ale z inną skrzynią), przyspieszenie może być porównywalne (strata czasu na zmiane z 1 na 2 w silniku 3 biegowym, choć można z 1 od razu na 3).

Więc prosze, jak nie wiesz to się do ...wy nie udzielaj. Widziałeś dryne raz czy dwa i jesteś mega expert. Żeby zyskać 10km/h musisz zmieniać zębatki, rozszlifować pod ostatni szlif cylek i najlepiej założyć k60B (taki ruski gaźnik specu).

Do autora tematu: Zainwestowałbym w 2 biegowy, kolega miał 3 biegowego i ciągle się sypał, w końcu sprzedał mi a jak zobaczyłem co tam jest do roboty to to sprzedałem w pizduuu. Więc radze kupić 2 biegowy, tak jak już pisałem różnica w v-maxie i przyspieszeniu jest znikoma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
3 biegowy to rarytas w obecnych czasach. był montowny tylko w T1.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2011, 19:20 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Więc tak 3 biegowego nie robię ponieważ poszedł automat zmiany biegów jak wiemy niedostępny w sklepach więc naprawa nie możliwa :) a może ma ktoś 2 biegowy na sell a zna kogoś kto ma na sprzedaż albo poleci mi z neta jakiś dobry ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 12:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
mate96usz, Mam autoamat do III biegów igłę... Wal na gg 1064217... Mogę puscić na allegro




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 12:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 19:10
Posty: 117
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
z zewnątrz nie ma różnicy więc mu nie wciskajcie, jedynie to można po ściągnięciu pokrywy poznać po skrzyni. No i jak mówiliście silniki 3 biegowe to 019 a 2 biegowe 023 :]

sam mam rometa kadeta 3 biegowego, psuje się ciągle złom, teraz poleciała "choinka" która napędza cały silnik - koszt nowej do 3 biegowca to około 60zł :/




_________________

Cytuj:
10cm/10cm to metr kwadratowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy