Dzisiaj jest 18 lip 2025, 10:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sty 2011, 13:57 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Witam
Mam skutera 4t a w nim :
airsal 80ccm sport
Malossi multivar 7g
centralka biala malossi
polini air box dysza #90

Reszta części standard

Plany na wiosne :)
Nowa glowica o powiękoszonych kanalach

Mam takie pytania:
1. Jaka sprezyne do tego setupu wybrac i jakiej firmy zeby dobrze sie spisywała ;p
2. Jakie rolki dać ?? Ile gram ? albo jaki zestaw kupic rolek testowych :)
3. Czy dysza 90 nie jest za mala albo za duza ... ? jaka jest najlepsza do stożka
4. Jaka głowice dac pod ten cylinder (tlok 50mm ) ... wazne zeby byla tania i stosunkowo dobra :P Mysle na tymi "no name " z allegro .... ale czy glowica 47 mm dobrze sie zgra z tym cylindrem 50mm ? :)

Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 14:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
napisz może czy ma muła ? jak tak to kiedy, przy jakich prędkościach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 14:59 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Skuter rusza z ok 4,8-5 tys obr i jak dam gaz do konca to wskakuje zaledwie na 7 no moze 7,5 tys obr ... z tego co pamietam to do 20-25km/h bylo w miare ...a tak do 40 -45 to wolno przyspieszal ... wiecej nie jechalem bo jest na dotarciu i jezdze z predkoscia tak 30-35 ..... ale wlasnie pewnego dnia chcialem sprawdzic jak sie rozpedza ... to od 40 do 50 ciezko bylo :/ a dalej juz nie probowalem zeby nie przegrzewac cylka ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
głowice oryginalną możesz w 2-3 godziny przerobić na jeszcze lepszą niż taka z allegro do 70 czy 80ccm. Jeżeli zdecydujesz się przerobić głowice samodzielnie, kup sobie taki dremel, kamyk na wiertarke tylko że wąski i jedziesz kanały, powiększasz na całej długości o ile Ci pasuje, później papierem ściernym w miare możliwości, skręcasz palisz i jedziesz testowac




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 17:10 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
ok a rolki ,centralka i jaka dysza jest optymalna do airboxa ? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 17:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
4.0-4.5g. centtra hebo +60 i pasowalo by jeszczce sprezynki to bd niebieskie hebo. ja bym srubował z 90...lub 95 tylko swietnie wyregulowany gaźnik;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Hmm jakies inne sugestie ? Ktos sie zgadza z kolega mateu126 ?Bo nie wiem jakie rolki testowe kupic .. jaki przedzial :) ....a chce trafic w taki przedzial zeby nie marnowac pozniej kasy na kolejny zestaw rolek ;/.....

A co byście powiedzieli na głowice no name z allegro :
http://allegro.pl/glowica-komplet-chins ... 61036.html

Bo mam airsala 50mm tłok czyli jakies 85cm^3 .... i podobno ta glowica jest pod 90 (chisnkie 50mm na tłok ) ...... A czy głowica pod tlok 47mm dobrze sie zgra z airsalem ?

Bo nie chce wydawac duzo kasy na głowice :/ i nie chce sam portingu robic bo sie boje ze cos odwale :S




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2011, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
wgl pytanie- po co nowa glowica, daje rade na tej i ma dobre sprezanie...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 8:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Dokładnie po co ci głowica jak oryginalna pasuje i dobrze chodzi :)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 11:27 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 20:48
Posty: 69
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
zostaw tą głowice albo daj komus zeby Ci zrobił porting ale to nie jest konieczne...


Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 11:27 przez DeLaHoya, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 11:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
bez głowicy nie wyciśniesz maksymalnej prędkości, i tak samo bez sensu wymieniać dysze na 90 ? po co ? jak kanał ssący w głowicy jest do 50ccm to i cały układ zasilania musi taki być, dysza 80 wystarczy zupełnie ale bez wymiany albo portingu głowicy będzie to praktycznie bez efektu !




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 17:23 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
okay zobacze czy mi starczy srodkow pienieznych ....glowica z glowy ...a regulacja napedu ? roli 4-4,5 g i hebo 50 % i niebieskie sprezynki sprzegla hebo dobre beda ?? czy jakis inny zestaw lepszy byl by :D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 11:34
Posty: 456
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Tak będą dobre :)




_________________

" Z Motorem jak z Kobietą: pokochaj, zrozum a później rozbieraj " :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2011, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:48
Posty: 258
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
mozesz jak mowielem +60 nooo




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=873390#873390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 20:52 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
Witam nie chce zakladac kolejnego tematu .... wiec napisze tutaj
Skuterek ladnie wchodzi na obroty v max 70-75km/h na prostej od 0 -50 ladnie przyspiesza ale wiadomo jak by bylo lepiej :D to by byl cud miod i orzeszki :D . Skuter ma 7,5-7,7 tys obr gdy dam gaz do konca podczas jazdy. Rolki 7g multivar , sprezyna biala malossi , sprezynki sprzegla seryjne ...

Mam pytanie jakie rolki,centralka,sprezynki aby byl jak najwiekszy v -max oraz dynamiczny start z przyspieszeniem bardzo fajnym :) (wiem ze nei ma takiego czegos ze gdy lzejsze rolki to v max mniejszy a przysp wieksze i na odwrot ...)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 22:55 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 13:08
Posty: 71
Pojazd:
odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy