Dzisiaj jest 06 mar 2025, 17:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2011, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Witam. Posiadam Piaggio NRG mc3 seryjne czesci, kupilem go od pierwszego wlasciciela, na poczatku wszystko ladnie, pieknie. Az tu pewnego dnia po 1h solidnej jazdy zaczal mi przerywac przy 45 - 50km/h, zgasilem go. Odpalilem i jechalem chwile a potem predkosc spadla i zgasl, tak jakby nie dostawal paliwa albo nie reagowal na manetke. Nastepnie znowu odpalilem przerywal, odpuscilem gaz i dodalem i jechal normalnie, potem tez zaczal przerywac, ale nie regularnie. Dzis sobie odkrecilem filtr powietrza i tam sa 2 rurki. 1 od gaznika, druga od ramy i w tej od ramy byla szmatka wlozona. Wyjalem ja pojedzilem i gdy dojdzie do 60km/h ciezko mu dalej nabrac predkosci. A przy wlozonej szmatce jade 90 - 95 na lajcie i to jeszcze super kopa ma. Nie wiem czy nalezy wyjac ta szmatke czy zostawic.. :(
Nie znam sie kompletnie. Swiece odkrecalem, wyczyscilem bo byla zabrudzona, a niby nowa( tak mowil wlasciciel). Na gazniku sie kompletnie nie znam... :( Co robic panowie ?? Doradzi ktos ?? Kupic nowa swiecie ?? Moze zmienic paliwo ? A moze swieca dostaje za duzo paliwa i nie wyrabia ?? SAm nie wiem... :(((
POMOCY !!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
z tego co mówisz to skuter ma za dużo powietrza. spróbuj włożyć większą dyszę do gaźnika, może pomoże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Hehe :P Sorki ale ja jestem swiezy w tym temacie i nic nie ogarniam. A moze moglbys podac link jakis do jakiejs dobrej dyszy... Na to sie patrzy ?? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 22:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
dysza jest w gaźniku. odkręcasz "spód" na 2 śrubki i na środku jest taka śrubka jakby złota z dziurką w środku. Na niej pisze rozmiar. do seryjnego p/g powinna być około 60-75. dysze mają gwint 6mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Jutro moze cos zrobie, ale wiesz, boje sie ze nie skrece z powrotem gaznika :D
Bo slyszalem, ze to skomplikowane... A co do tej dyszy to jaki rozmiar ?? I jak juz ja wyjme to, ta szmatke z filtra tez ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 22:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
rozmiar jak pisałem od 60 do 75. jest chyba poradnik na forum jak rozebrać i złożyć gaźnik. szmatke też.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2011, 19:40
Posty: 443
Lokalizacja: CK
Pojazd: Aerox VR46 MHR Team II
Ok. Zobacze i wtedy sie podziele. Ale ta szmatka jest w rurce od ramy nie od gaznika. I powiedzieli mi, ze jak wymienie dysze to bedzie o wiele wiecej palil :((
A teraz i tak pali bardzo duzo ... :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy