Dzisiaj jest 16 lis 2024, 23:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2011, 19:39 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Siema

Posiadam Yamaha Aerox 2001 r.
Proszę o porady tuningu mechanicznego, na obecną chwilę zastanawiam się nad tym:
-Króciec ssący z podstawą Stage6 R/T 26-28mm
-Wydech Polini For Race 3 / Yasuni c16
-Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control / Polini 2G evolution
-Pompa wody SSP +40%
-Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
-Wariator Malossi Multivar / Polini 9-rolkowy
-Cylinder Polini For Race 70cc / Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
-Wał korbowy Top Racing Evolution NG / Stage6 HPC
-Zawór membranowy Polini Evolution
-Doradźcie mi jakiś pasek dobry, żeby się nie zerwał po 1000 km...
-Boost Bottle Stage6
-Fajka + przewód NGK Racing
-Filtr powietrza Polini Air Box, chrom
-Wentylator wariatora Polini Air Speed
-Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler
-Korektor momentu obrotowego Polini
-Gaźnik 17.5mm / 19mm

Piszcie co zmienić, jak wy byście zrobili, to jest tylko mój wstępny projekt. :) Nie sugerujcie się ceną bo cena dla mnie jest mało ważna, i tak zarobię zanim będę wkładał te części.
Chodzi mi głównie o jak największą moc, oraz jak najniższe spalanie, cylinder żeliwo oraz klasa sport / midrace.
Z góry dzięki.
TAM GDZIE SĄ 2 CZĘŚCI NAPISANE, NP. CYLINDER TO SIĘ ZASTANAWIAM NAD TYMI, JAK PISZECIE POSTA TO PISZCIE KTÓRE CZĘŚCI BYŚCIE WZIĘLI Z TYCH 2 CHYBA ŻE PROPONUJECIE CAŁKIEM INNE, JESTEM OTWARTY NA WSZELKIE PROPOZYCJE :P
Na 2 miejscu stawiam spalanie na 100 więc nie wiem czy będę większy gaźnik zakładał. :/


Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 19:46 przez Gozdus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
gażnik zdecydowanie większy, pasek hebo ;)




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 19:44 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
cylek s6, ale gaźnik to 19 minimum. Ja bym wsadził nawet 21. Dzwon jakiś lepszy, chyba jest dedykowany pod to sprzęgło. Boost bottle podobno się nie sprawdza, ale osobiście nie miałem i nie testowałem także nie wiem




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 19:46 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
Boost Bootle tylko po to żeby spalanie niższe. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 11:48 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Przy tuningu na spalanie się nie patrzy...!!! :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 14:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Wydech Yasuni C16
Sprzęgło Stage6
Wariator Multivar( jakoś nie mam przekonania do wynalazków 9-cio rolkowych :P)
Cylinder Stage6
Wał wystarczy Top Racing Evolution NG
Gaźnik 19mm koniecznie
Pasek Malossi :P

PS: Jeśli zależy ci na mocy to zastanów się na Stage6 Racing i nie wiem jak to z tym króćcem. Po co taki duży?




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 15:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Cylinder Polini For Race
Polini 2G evolution
Pompa wody SSP +40%
Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
Napęd Overrange
Wydech Polini For Race 3
Stage6 HPC
Zawór membranowy Polini Evolution
Polini Race
Gaźnik 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 17:01 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
bartek4334 pisze:
PS: Jeśli zależy ci na mocy to zastanów się na Stage6 Racing i nie wiem jak to z tym króćcem. Po co taki duży?


Zależy mi na żeliwie więc chyba zdecyduje się na któryś z tych 2 cylindrów. Wydaje mi się że taki króciec w niczym nie zaszkodzi, ale jak myślicie żeby inny dać to proszę śmiało pisać. :p Podawajcie od razu nazwy.


Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, 17:02 przez Gozdus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 17:05 
*

Rejestracja: 02 kwie 2011, 17:11
Posty: 65
Pojazd:
JORDANKA pisze:
Przy tuningu na spalanie się nie patrzy...!!! :roll:


Po co spamujesz?? Mi może zależy żeby wycisnąć jak najwięcej mocy i uzyskać jak najmniejsze spalanie... Gaźnik chyba poleci 19mm stage6 black edition.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 19:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Gozdus, gaźnik dobry, a cylek bierz S6!!!




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 20:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Gozdus pisze:
Gaźnik chyba poleci 19mm stage6 black edition.

Weź zwykły Dellorto.
bartek4334 pisze:
cylek bierz S6!!!

Połowa Polski już to ma.. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy