Dzisiaj jest 25 lut 2025, 3:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2011, 21:43 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 16:32
Posty: 15
Pojazd:
Siema nie wiem nawet jak nazwać temat , mam taka pewna pytanie .

Troche siedze mechanice . Zauważyłem to juz dawno i nie jestem w stanie tego wytłumaczyć .
Jak to jest , kręcąc magnetem w lewa strone opór kompresji jest o wiele większy niż w przypadku krecenia w strone prawą .

Ruch wału i tłoku jest taki sam , zmienia się tylko kierunek .

Silnik piaggio/gilera 50 lc .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
wziołes tez pod uwage to , ze po 2 stronie wału jest wariator a na nim pasek ? i krecenie go w lewo i w prawo może dawać różne oporności ? taka moja teoria ale sam czekam na wypowiedzi innych




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 22:32 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
bo kręcąc w lewo kręcisz też rozrusznikiem, nie wiem jak w p/g ale w minarelli te rolki w bendixie się blokują i wszystko kręci się z rozrusznikiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 22:42 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 16:32
Posty: 15
Pojazd:
Nie mam rozrusznika :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy