Dzisiaj jest 18 sie 2025, 15:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 90ccm
Post: 15 cze 2011, 15:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 13:35
Posty: 0
Lokalizacja: Się Biorą Nike
Pojazd: Piaggio ZIp II
ile daje cylinder 90ccm czy może jednak inny 60ccm 65 80 itp jaki wybrać


Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 15:18 przez actimel, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 15:21 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Przy cylindrze 90 jest dużo roboty osobiście polecam 65ccm sam to mam bardzo fajnie jeździ kolegę wczoraj wiozłem pierwszy raz od wymiany (docieranie miałem bo nie dawno zakładałem) i teraz po dotarciu jak ruszałem i odkręciłem 3/4 manetki to był w szoku że to 65ccm zresztą kilku kolegów ma 65 i kulku te 80 i polecają 65ccm minimalnie może słabszy (na prawdę nie ma dużej różnicy te 80 a 65) a 65 mniej pali i wgl.




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 22:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Czemu niby dużo roboty?
Wystarczy wymienić cylinder.
Wał i inne podzespoły na 100% wytrzymają = są już przystosowane do większych pojemności. Jak masz kasę to bierz:)
Spalanie na każdym cylu będzie niskie.
Do 90tki poszerzysz trochę wloty i wyloty w głowicy, większa dysza, stożek, regulacja i jazda:))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 6:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
lucek15 pisze:
Czemu niby dużo roboty?
Wystarczy wymienić cylinder.
Wał i inne podzespoły na 100% wytrzymają = są już przystosowane do większych pojemności. Jak masz kasę to bierz:)
Spalanie na każdym cylu będzie niskie.
Do 90tki poszerzysz trochę wloty i wyloty w głowicy, większa dysza, stożek, regulacja i jazda:))


Nie , nie wystarczy zmieniać samego cylindra , kolega miał pierw cylinder 80cc z głowicą a następnie zmienił na 90cc , głowica nie pasowała od 80cc :ups: i 90cc nie chciała wejść w karter bo była za duża , ale spiłowaliśmy to itd. i teraz chodzi lecz nie tak jak na tej 80cc :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 7:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Pod 90cc zalecana wymiana wału i głowica większa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 7:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 13:35
Posty: 0
Lokalizacja: Się Biorą Nike
Pojazd: Piaggio ZIp II
Dokładnej chodzi mi o ten cylinder http://allegro.pl/cylinder-90ccm-sport- ... 38745.html




_________________

Zobacz mojego zipka ------->
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1770100#1770100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 8:12 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
actimel, to kup sobie nawet tą 80 ale z 90 za dużo roboty trzeba przerabiać trochę!




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 10:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2011, 18:48
Posty: 71
Lokalizacja: z pod W-wa
Pojazd:
actimel pisze:
Dokładnej chodzi mi o ten cylinder http://allegro.pl/cylinder-90ccm-sport- ... 38745.html


To jest ten sam cylinder co mój. Co wy mu za bzdety opowiadacie że to nie wejdzie?
Ja nic nie musiałem przerabiać, piłować.
I małe sprostowanie to jest 85cc.




_________________

Kingway Coliber - Swap na Minrelli Horizontal
Stage6 Racing
Polini for Race 4
Stage6 R/T Vario
Malossi MHR Delta

http://forum.mieloch.pl/coliber-horizontal-hmr-pfr4-r-t-mhr-t158955-320.html
https://picasaweb.google.com/100715074343780625964


Ostatnio zmieniony 16 cze 2011, 10:29 przez DYwan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 11:38 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
andrzej2310 pisze:
Pod 90cc zalecana wymiana wału i głowica większa.

Do tej 85 nie trzeba wymieniać wału to nie jest 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy