Dzisiaj jest 26 lut 2025, 22:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2011, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Witam mam okazję kupić cylinder polini 70 z głowicą airsala i nie wiem czy będzie się opłacało bo cylek jest do szlifu za 80zł razem z głowicą. Opłaca się?




_________________

Malina pamiętamy[*]


Ostatnio zmieniony 16 cze 2011, 19:40 przez Młody328i, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 17:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Szpilki niby pasują, ale kanały są inne.
Wstawiałem cylek od puga do ZX i nie chodził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Nie patrzcie na komentarz Falcao, bo to odpowiedź do innego tematu :) . Warto brać ten cylek? Po szlifie będzie miał podobną moc jak nowy?




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie wiadomo. Kształt komory spalania także wpływa na charakterystykę silnika.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy