Dzisiaj jest 25 lut 2025, 11:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2011, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Witam, otóż, posiadam Gilere SMT, silnik D50B0 z wydeszkiem Hebo. Zastanawiam się nad takim zjawiskiem, które zauważyłem. Otóż, na ciepłym silniku motorek jeździ bardzo dobrze, inne motorki typu DT 50 ze sportowym wydechem nie mają szans, przy zmianie 1 na 2 traci przyczepność. Jeździ naprawdę bardzo przyzwoicie, naprawdę. Ale ostatnio, jak przejechałem się na zimnym silniku, typowo, zaraz pod odpaleniu o 22, pełna maneta i przeciąganie na biegach, to przez ok 10 min chodził jeszcze lepiej. Może niektórzy z Was wiedzą o co chodzi. Troszkę więcej mocy. Jak utrzymać tę moc, żeby po złapaniu temperatury jej nie utracić? Na ciepłym chodzi bardzo dobrze, ale jak można jeszcze coś wycisnąć? Co mam zrobić? : )

Wymieniłem już płyn w chłodnicy, odpowietrzyłem. Co dalej można? Przyznam się, że na biegach się totalnie nie znam. Jakie czynniki jeszcze wpływają na temp silnika? Olej w skrzyni? Nie wiem, pomóżcie.

Ps. Jak ktoś ma mi wyjechać, że tłok mi puchnie, to się lepiej niech nie odzywa ; )


Edit; Kratka na chłodnice coś daje?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Ja mam to samo w Gilerze (tu jeremyy), jak jest zimny to na piastku mieli laczka nawet do 10m, ale jak się rozgrzeje to za ch... nie zmieli (chodzi tutaj o sam start, bez hamulca). Nie mam pojęcia od czego to zależy i dołączam się do pytania.




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
Może Ci nie pomogę, ale dziwie się, że Twój silnik ma lepszego kopa na zimnym. Jak ja zapale to na ssaniu ledwo ruszy i kopci, potem jedzie 30-40km/h a po odłączeniu ssania ciągnie go do przodu no i przestaje kopcić. Albo Tobie chodzi o zimny silnik, ale już po odłączeniu ssania?:P




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 18:08 przez Vexoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Tak, już jest, każdy 2T tak ma, nawet w LC :D a po drugie na zimnym się nie ciśnie :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 18:08 przez Crazy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
A no jeszcze coś, ssanie ręcznie. Używam na zasadzie, przekręczam kluczyk, otwieram i zamykam ssanie po 2-3 sek, żeby tylko paliwo do gaźnika naleciało i kopie już bez ssania. Pali od kopa, nie ma bata, żeby za drugim :) Na ssaniu - Nie jeżdżę!




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Po prostu się rozgrzewa. Miałem to samo w aprili. Na zimnym był mocny i w ogóle a jak się zagrzał to tracił moc i był słabszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Można temu jakoś zaradzić?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
U mnie pomagało włączenie ssania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Nie, nie, na ssaniu jeździć nie będę. Mija się z celem. Ssanie tylko do odpalenia :)

Interesują mnie jakieś normalniejsze działania.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 18:22 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja na twoim miejscu spróbował bym włożyć większą dyszę tak o 5, 10 jednostek.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Świeca o zlej ciepłocie. Ja tak miałem w neosie. Na zimnym szedł niemiłosiernie, a ciepły nie jeździł gorzej i miał na starcie muła. Zmiana świecy i problem znikł.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Jaka powinna być świeca zatem?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:03 
*

Rejestracja: 12 sie 2009, 15:48
Posty: 33
Pojazd:
BR8ES, ale nie jestem pewny, sprawdź - pod kanapą jest naklejka z takimi danymi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
_michal_ pisze:
BR8ES


Takie jak w skuterach? :shock:

_michal_ pisze:
pod kanapą jest naklejka z takimi danymi.

Edit: Nie u mnie :wink:


Edit: Aha, ok, skutery mają krótki gwint przecie :<




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 19:08 przez JawoR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Ja mam długi w typhoonie : )




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2011, 23:36
Posty: 1
Lokalizacja: G-dz
Pojazd:
z tą mocą to kazdy motorower skuter jest mocniejszy jak jest zimny w lc jest mniejsza róznica ale w Ac jest ogromna pozdro




_________________

KOCHAM MOTOCROSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
W Aeroxie miałem BR8HS, no ok. A jakbym miał BR9ES ? Bo tak mi się wydaje, że taką mam?




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
JawoR, a jaką masz centralkę?????




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Cytuj:
JawoR, a jaką masz centralkę?????

<facepalm>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 19:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Obrazek


CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM, W TEMACIE JEST NAWET NAPISANE, ŻE TO TYLKO DLA "ZNAJĄCYCH" SIĘ NA RZECZY .. TAK, MOJA GILERA SMT MA CENTRALKĘ !! MA WARIATOR I SPRZĘGŁO 107, NA PEWNO ZUŻYŁ MI SIĘ PASEK .. A MOŻE ROLKI MAM ZMIENIĆ? EHH.. SZKODA GADAĆ :mrgreen:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy