Dzisiaj jest 22 wrz 2024, 8:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 18:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Nie wiem, ale nie jest zły. Jest rzadki, ale jak się pobrudzi łapy to trudno zmyć i cały czas ma się śliskie łapy, czyli chyba dobrze smaruje :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:52 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 12:03
Posty: 69
Pojazd:
http://www.allegro.pl/item903248683_hip ... l_hit.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:29 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Ja mam Hipol 15F GL-5 85W/90 ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
słuchajcie, nalałem motula do runnera lecz mam jedno pytanie, wskaźnik pomiędzy min a max mam sprawdzać ciągle wkręcając miarkę czy to ile jest oleju sprawdza się bez wkręcania miarki :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 20:21 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Po to jest ten bagnecik(miarka) abyś ją wykręcił i sprawdził ile jest oleju..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 10:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
wiem, ale jak sprawdzam już to go oczywiście przecieram lecz nie wiem jak mam sprawdzać ile jest, czy na wkręconej czy też bez wkręcania :?: :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 22:23 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Na wkręconej oczywiście.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2010, 20:54 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:49
Posty: 4
Pojazd:
Przepraszam, że odkopuję ale martwią mnie przeciekające przełożenia w nrg. Cieknie mi tak jakby z pod bębna ale wokół śrub jest sucho jak to uszczelnić?? mogę np. zakleić tam gdzie cieknie silikonem do silników??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 10:42 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 11:23
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
W instrukcji wymiany jest błędnie napisane, że można stosować olej do przekładni automatycznych (ATF). Otóż NIE MOŻNA, to jest olej o zupełnie innych właściwościach. Można stosować tylko olej przekładniowy (od manualnych skrzyń biegów oraz tylnych mostów).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 14:28 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
bassist, w pełni się zgadzam
a później jest lament że przekładnia cieknie po wlaniu atf'u


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 14:28 przez enduromaster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2010, 8:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:07
Posty: 57
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Revo pisze:
Pamiętajmy też aby nie stosować olei typu hipol


nie rozumiem dlaczego uważasz/cie, że hipol jest nieodpowiedni do tego celu?




_________________

ZAJEZDNIA dla Skuterów
Serwis, Warszawa

- przeglądy
- naprawy
- tuning

536 226 928

Zapraszamy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2010, 11:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Teoretycznie kolega lał nawet olej silnikowy od samochodu :lol: (już mu łożyska padają) , ale naprawde wole zadbać o swoje przełożenia i lać jak najlepszy olej o odp. gęstości.
Ostatnio nawet widziałem konkurenta dla motula, za 8zł podobna tubka tylko że z logiem zipp. Jak kupie to zrobie fotke.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 12:03 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 11:23
Posty: 75
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie dajcie się nabierać na logo firmy. Te oleje w tubkach są przynajmniej 5x za drogie - to zwykłe mineralne oleje - identyczne jak hipol. Naprawdę zalewanie przekładni hipolem jest wystarczające aż nadto. Ten olej jest stworzony do przekładni i mostów i przewidziany do znacznie większych obciążen od tych które występują w przekładni skutera.
BTW
Niezłym pomysłem byloby, gdybyśmy mogli organizować się względem miejsca zamieszkania i robić jeden wspólny zakup oleju przekładniowego i spotkać się na wspólna wymianę (z jednego litra spokojnie 5 osób skorzysta) Cena wyjdzie śmieszna i co sezon mielibyśmy świeży, prosto ze sklepu. Litr przekładniowego ELFA kosztuje poniżej 20PLN - policzcie sobie, ile płacicie za opakowanie tych w tubkach i za biały kołnierzyk handlowca... Poza tym jest powód do spotkania i można pomóc sobie nawzajem w wymianie ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 20:15
Posty: 66
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
Planuje w swojej maladze wymienić olej na ten Mobil Mobilube 85W-90 ,co o nim sądzicie? ,dziś byłem na Orlenie no i widziałem go ,ale na nim pisało coś ,ze do ręcznych ,czy mogę wlać go?




_________________

Obrazek
Vivacity ---> Vivarox 13 Custom Project Black&Orange




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2011, 11:15
Posty: 54
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
A gdzie spuścic i jak w Gilerze dna z 2001 r???




_________________

Tylu teraz wariatów jeździ... niektórych naprawde cieżko wyprzedzić.

*GILERKA DNA*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:10
Posty: 114
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: honda hm,booster,golf :)
A możliwe że skuter jest ciut słabszy jak się wleje za dużo oleju ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/honda-hm-08r-sm-lecimy-z-projektem-t376123.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:07 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 21:01
Posty: 33
Pojazd:
Nie powinien być bo cały nadmiar i tak by wyleciał chociaż zużyty olej jest mniej gęsty i to może być przyczyną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
acer5230 pisze:
A możliwe że skuter jest ciut słabszy jak się wleje za dużo oleju ?

Nie .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Bardzo doby poradniczek na + dla autora ;D
Jak masz motul to placisz za marke ;D
Jak masz hipol smieszna nazwa i porownywalne wlasciwosci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2011, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:10
Posty: 114
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: honda hm,booster,golf :)
No ja lałem elfa :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy